0 1 0 0 0 9.03.2005Letnia kampania reklamowa Michelin"Bezpieczny wybór" - to hasło letniej kampanii reklamowej Michelin, która rozpoczęła się w prasie na początku lutego 2005 roku. W marcu swoim zasięgiem obejmie także outdoor oraz reklamy na autobusach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 9.03.2005Europejski Internetowy Serwis Kariery jobpilot.pl we współpracy z Zenithmedia rozpoczął ogólnopolską kampanie promującą markę jobpilotW wyniku przetargu Zenithmedia przeprowadzi dla serwisu jobpilot.pl interaktywną kampanię obejmującą Internet i wybrane specjalistyczne tytuły prasowe.
0 1 0 0 0 9.03.200515 lat TELEFONICZNEJ AGENCJI INFORMACYJNEJTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej, monitoringu prasy i monitoringu przetargów obchodzi rocznicę 15-lecia powstania.
0 1 0 0 0 9.03.2005„nazwa.pl najbardziej znana”Z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Gemius SA we współpracy ze stat.pl sp. z o.o. wynika, że nazwa.pl jest najbardziej rozpoznawanym przez internautów rejestratorem domen.
0 1 0 0 0 9.03.2005Piłkarzyki – wiosna 2005W portalu Gazeta.pl rozpoczęła się VII edycja gry Piłkarzyki - największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego online. W tej grze każdy kibic czuje się jak prezes, szef prawdziwego klubu polskiej ekstraklasy. Minęło tylko 7 dni od startu, a już gra ponad 22 tysiące drużyn. Najlepszy gracz rozgrywek jesiennych odjedzie skuterem Piaggio Typhoon 50.
0 1 0 0 0 9.03.2005Nowe Centra Finansowe i wpłatomaty mBankuKlienci mBanku mogą korzystać z kolejnych nowoczesnych Centrów Finansowych. Jednocześnie mBank rozszerza sieć bezprowizyjnych wpłatomatów.
0 1 0 0 0 8.03.2005Ukryte Pragnienia TEQUILAPolskaW dniu dzisiejszym, mężczyźni z Agencji TEQUILAPolska wręczają płci pięknej – współpracowniczkom i Klientkom “Ukryte pragnienia”. Ten oryginalny prezent przygotowany został z okazji Dnia Kobiet.
0 1 0 0 0 8.03.2005Kto ma rację w Interia.plRównolegle z emisją pierwszego odcinka na antenie Telewizji Polsat, w portalu Interia.pl ruszył oficjalny serwis internetowy programu „Kto ma rację?”.
0 1 0 0 0 8.03.2005Goździkowa z agencją JustJuż dzisiaj rozpoczyna się kampania telewizyjna, zatytułowana „Dziękujemy Goździkowej", przygotowana dla marki Etopiryna. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Just, która rozpoczęła współpracę z firmą Polpharma po wygranym przetargu.
0 1 0 0 0 8.03.2005Efektywność biznesowa z technologią w tleAltkom Akademia S.A. w połowie marca zaprezentuje swoim klientom zupełnie nowe podejście do edukacji informatycznej.