0 1 0 0 0 17.03.2005Zbędne ustaRadio do tej pory działało wyłącznie na jeden z naszych zmysłów i dlatego często przegrywało z atrakcyjniejszą telewizją. Tym, którzy potrzebują wzrokowych bodźców polecam fantastyczny wynalazek...
0 1 0 0 0 17.03.2005Muchy na śniadanieNie ma chyba bardziej denerwujących istot na tej ziemi. Są małe, a potrafią wyprowadzić z równowagi nawet niespotykanie spokojnego człowieka. Jeśli nie lubisz bzyczących owadów, musisz to mieć!
0 1 0 0 0 17.03.2005Kochanie, adoptujmy renifera!Ten certyfikat zaświadcza, że na okres jednego roku adoptowałeś renifera z Glenmore w Wielkiej Brytanii. Ta decyzja wymaga odpowiedzialności, ale ma również swoje zalety.
0 1 0 0 0 17.03.2005Kto był pierwszy: krowa czy lodówka?Wynalazcy tego gadżetu zaczęli - niczym wielcy myśliciele - od pytania. Zastanawiali się: "Dlaczego moja lodówka nie wygląda jak krowa?". To niezwykłe pytanie szybko doczekało się równie niezwykłej odpowiedzi.
0 1 0 0 0 17.03.2005Mów do mnie jeszczeTo świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. Zwłaszcza gdy wiele podróżujemy lub pracujemy i bywamy gośćmi w swoim domu. Stęsknionym domownikom i przyjaciołom można zaproponować pewien substytut swojej osoby.
0 1 0 0 0 17.03.2005Nowy Kodeks etyczny w zakresie pozycjonowania stron internetowych stworzony przez IAB PolskaInteractive Advertising Bureau Polska opracowało Kodeks Etyczny SEO (Serach Engine Optimization). Dokument ten jest zbiorem zaleceń, mających na celu zdefiniowanie standardów jakościowych i etycznych działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych.
0 1 0 0 0 17.03.2005„MACHINA” – magazyn popkulturalny – ma nowego właścicielaNowym właścicielem popularnego magazynu „Machina” jest Platforma Mediowa Point Group, wydawca m.in. magazynu studenckiego „Dlaczego”, miesięcznika „Warsaw Point”, magazynów „Dlatego” i „Sporootym”.
0 1 0 0 0 17.03.2005Effective PR z trzema nowymi KlientamiW pierwszych miesiącach 2005 roku agencja Effective Public Relations nawiązała współpracę z trzema firmami: Stanley, Danlind i Vitamedic. Dla nowych Klientów agencja realizuje usługi konsultingowe z zakresu PR oraz działania związane z komunikacją medialną.
0 1 0 0 0 17.03.2005Rusza kampania wizerunkowa Jedynki Polskiego Radia przygotowana przez agencję reklamową MARTISTegoroczny pierwszy dzień wiosny zwiastuje nie tylko pierwsze podmuchy ciepłego wiatru, przyniesie również nowy wizerunek radiowej Jedynki. „Jedynka Polskie Radio, słucham” – to nowy liner flagowego Programu Polskiego Radia. Hasło kampanii brzmi: „Twoje źródło... informacji”.
0 1 0 0 0 17.03.2005„Festiwal Ciast” w sieci Tesco – BTL Point Group dla margaryny KasiaAgencja marketing services BTL Point Group realizuje akcję promocyjną dla margaryny Kasia (Unilever S.A.) pod nazwą „Festiwal Ciast”. Odbędzie się ona we wszystkich sklepach sieci Tesco na terenie kraju.