Letnia kampania reklamowa Michelin
  • 0
  • 1
9.03.2005

Letnia kampania reklamowa Michelin

„Bezpieczny wybór” – to hasło letniej kampanii reklamowej Michelin, która rozpoczęła się w prasie na początku lutego 2005 roku. W marcu swoim zasięgiem obejmie także outdoor oraz reklamy na autobusach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52048 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-a

Najtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.