Kto ma rację w Interia.pl - Marketing przy Kawie
Kto ma rację w Interia.pl
  • 0
  • 1
8.03.2005

Kto ma rację w Interia.pl

Równolegle z emisją pierwszego odcinka na antenie Telewizji Polsat, w portalu Interia.pl ruszył oficjalny serwis internetowy programu „Kto ma rację?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Jak TUW SKOK obchodził swój jubileusz

Marzenia naprawdę się spełniają! – to słowa ciężko chorych dzieci, podczas rozpakowywania upragnionych prezentów. W ten sposób Oddział Chemioterapii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej w Gdańsku choć na krótką chwilę pełen był uśmiechów i radości. W tak nietypowy sposób, pod hasłem „10 marzeń na 10 lat TUW SKOK” Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych obchodziło swój jubileusz.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-a

Najtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.