0 1 0 0 0 14.03.2005Studencki Produkt Roku 2005 – drugi etap plebiscytu magazynu „Dlaczego”Ruszył drugi etap plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005. Spośród 105 nominowanych brandów i produktów studenci wybiorą 21 zwycięzców w poszczególnych kategoriach.
0 1 0 0 0 14.03.2005Konsultanci On Board PR dla Domu Maklerskiego BOŚFirma On Board PR rozpoczęła współpracę z Domem Maklerskim Banku Ochrony Środowiska, jednym z czołowych biur maklerskich w Polsce. Umowa dotyczy opracowania strategii komunikacji dla DM BOŚ.
0 1 0 0 0 14.03.2005Kampania „Kupując polskie produkty – dajesz pracę” wystartowała!Od dzisiaj w telewizjach MTV Classic i interaktywnej telewizji ITV rusza emisja reklamy zachęcającej do kupowania polskich produktów. To kolejne media, które włączyły się w tegoroczną edycję kampanii społecznej „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 14.03.2005Constantine na autobusach i przystankach AMSW marcu AMS realizuje dla Warner Bros. kampanię łączącą zalety reklamy citylightowej i autobusowej. Reklamy filmu Constantine można oglądać na citylightach w głównych miastach oraz na autobusach (powierzchnie typu fullback - tył autobusu) w Warszawie i w Krakowie.
0 1 0 0 0 14.03.2005ARDO – Komunikowane niekonwencjonalnie i profesjonalnieOd początku marca agencja Estimage PR rozpoczęła współpracę z East Trading Company S.A. - dystrybutorem sprzętu AGD marki ARDO. Agencja zapowiada niekonwencjonalne i profesjonalne komunikowanie marki ARDO - lidera w dziedzinie produkcji tzw. dużego sprzętu AGD. Nowy klient Estimage PR należy do ścisłej czołówki pod względem sprzedaży na polskim rynku. Nieomal w każdym polskim domostwie znajduje się przynajmniej jeden sprzęt oznaczony logiem ARDO.
0 1 0 0 0 14.03.2005Sukces programu motywacyjnego Fujitsu Siemens Computers -Cyberbonus 2004Sukcesem zakończyła się 6 edycja Cyberbonusa – programu motywacyjnego dla sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, obsługiwanego od początku przez firmę Webtel.
0 1 0 0 0 14.03.2005Materne nowym członkiem ProMarki11.03.2005r. firma Materne wzmocniła szeregi stowarzyszenia ProMarka.
0 1 0 0 0 14.03.2005Do zakupu pieca zagrzewa sprzedawcaInstalatorzy pieców gazowych i olejowych uważają, że różnice pomiędzy urządzeniami oferowanymi przez różnych producentów są niewielkie - tak wynika z badań agencji badawczo-doradczej Kinoulty Research. Roman Baszun, szef działu Trade, specjalizującego się w badaniach handlu, uważa, że: “ W tak specjalistycznych kategoriach produktów, rady sprzedawców mają decydujący wpływ na wybór produktu. Jeśli uważają oni, że oferta produktowa jest podobna u różnych producentów, to na ich rekomendacje tym większy wpływ będzie miała opinia o tym jakimi partnerami handlowymi są producenci i jaka jest jakość współpracy z nimi.”
0 1 0 0 0 14.03.2005Przetarg DaimlerChrysler rozstrzygniętyW wyniku przetargu zorganizowanego przez firmę DaimlerChrysler obsługa reklamowa marki smart w Polsce powierzona została agencji ID ADVERTISING. smart to samochód produkowany przez koncern DaimlerChrysler. Marka reprezentowana jest przez 3 modele; smart forfour, smart fortwo i smart roadster.
0 1 0 0 0 14.03.2005RMF FM rośnie w dużych miastachOstatnie wyniki słuchalności realizowane przez SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że najpopularniejsza polska stacja radiowa wzmacnia swoją pozycję w najbardziej konkurencyjnej radiowej grupie docelowej słuchaczy w wieku 25-39 w dużych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Głównie do tej grupy swój program kierują komercyjne stacje ogólnopolskie i większość rozgłośni należących do sieci radiowych. To także najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa konsumentów.