Espresso

14 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2005

RMF FM rośnie w dużych miastach

Ostatnie wyniki słuchalności realizowane przez SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że najpopularniejsza polska stacja radiowa wzmacnia swoją pozycję w najbardziej konkurencyjnej radiowej grupie docelowej słuchaczy w wieku 25-39 w dużych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Głównie do tej grupy swój program kierują komercyjne stacje ogólnopolskie i większość rozgłośni należących do sieci radiowych. To także najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa konsumentów.

12 marca 2005

11 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2005

Nowa wersja oprogramowania InterWrite PRS

Agraf wprowadza na rynek nową wersję Interaktywnego Systemu Odpowiedzi InterWrite PRS firmy GTCO Calcomp. System doskonale sprawdza się podczas konferencji, szkoleń biznesowych oraz w edukacji. Za pomocą bezprzewodowych pilotów PRS wszyscy uczestnicy mogą odpowiadać w czasie rzeczywistym na zadawane przez prowadzącego pytania, wybierając numer odpowiedzi na klawiaturze pilota. Rezultaty są natychmiast wyświetlane na monitorze komputera, tablicy interaktywnej czy na dużym ekranie za pośrednictwem projektora. Wyniki prezentowane są w postaci wykresu ukazującego procentowy rozkład odpowiedzi grupy lub tabeli odpowiedzi wszystkich uczestników. Nową wersje oprogramowania uzupełniono o takie funkcje jak: możliwość eksportowania sesji do pliku XML, różne konfiguracje tworzenia raportów, tryb wyświetlania imiennej listy uczestników, oraz możliwość eksportowania dziennika ocen. System może być wykorzystywany w sali dowolnej wielkości i przy dowolnej ilości słuchaczy.Dla dotychczasowych użytkowników systemu nowe oprogramowanie jest bezpłatne – szczegółowe informacje są na www.agraf.pl

Poprzednie Następne