0 1 0 0 0 14.03.2005Przetarg DaimlerChrysler rozstrzygniętyW wyniku przetargu zorganizowanego przez firmę DaimlerChrysler obsługa reklamowa marki smart w Polsce powierzona została agencji ID ADVERTISING. smart to samochód produkowany przez koncern DaimlerChrysler. Marka reprezentowana jest przez 3 modele; smart forfour, smart fortwo i smart roadster.
0 1 0 0 0 14.03.2005RMF FM rośnie w dużych miastachOstatnie wyniki słuchalności realizowane przez SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że najpopularniejsza polska stacja radiowa wzmacnia swoją pozycję w najbardziej konkurencyjnej radiowej grupie docelowej słuchaczy w wieku 25-39 w dużych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Głównie do tej grupy swój program kierują komercyjne stacje ogólnopolskie i większość rozgłośni należących do sieci radiowych. To także najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa konsumentów.
0 1 0 0 0 14.03.2005Grey Worldwide dla Lenor i Vizir SnowflowerOd marca br. Procter & Gamble wprowadza na polski rynek nowy wariant płynu do zmiękczania tkanin Lenor i proszku do prania Vizir, które razem tworzą system produktów o tej samej nucie zapachowej – Snowflower. Nowy system będzie wspierany telewizyjną kampanią reklamową.
0 1 0 0 0 14.03.2005Naprawdę „Dla Wymagających” badania kampanii autopromocyjnej Cityboard MediaCityboard Media przeprowadziła w grudniu 2004 r. i styczniu 2005 r. kampanię autopromocyjną „Dla Wymagających”, której celem było przedstawienie zasad, według których pracuje Cityboard Media, planując i realizując kampanie dla swoich klientów.
0 1 0 0 0 14.03.2005Marszałek promuje EFSCelebrity, czyli wykorzystanie znanych osób do wzmocnienia wizerunku produktu lub przekazu w reklamach jest często stosowanym narzędziem marketingowym. Po raz pierwszy do reklamy społecznej zostało wykorzystane nazwisko i głos marszałka województwa warmińsko-mazurskiego.
0 1 0 0 0 12.03.2005Misja HP – Program motywacyjny dla partnerów HPPod hasłem „Misja HP” na początku stycznia rozpocznie się program motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych Hewlett-Packard, sprzedających materiały eksploatacyjne i akcesoria.
0 1 0 0 0 11.03.2005Nowa wersja oprogramowania InterWrite PRSAgraf wprowadza na rynek nową wersję Interaktywnego Systemu Odpowiedzi InterWrite PRS firmy GTCO Calcomp. System doskonale sprawdza się podczas konferencji, szkoleń biznesowych oraz w edukacji. Za pomocą bezprzewodowych pilotów PRS wszyscy uczestnicy mogą odpowiadać w czasie rzeczywistym na zadawane przez prowadzącego pytania, wybierając numer odpowiedzi na klawiaturze pilota. Rezultaty są natychmiast wyświetlane na monitorze komputera, tablicy interaktywnej czy na dużym ekranie za pośrednictwem projektora. Wyniki prezentowane są w postaci wykresu ukazującego procentowy rozkład odpowiedzi grupy lub tabeli odpowiedzi wszystkich uczestników. Nową wersje oprogramowania uzupełniono o takie funkcje jak: możliwość eksportowania sesji do pliku XML, różne konfiguracje tworzenia raportów, tryb wyświetlania imiennej listy uczestników, oraz możliwość eksportowania dziennika ocen. System może być wykorzystywany w sali dowolnej wielkości i przy dowolnej ilości słuchaczy.Dla dotychczasowych użytkowników systemu nowe oprogramowanie jest bezpłatne – szczegółowe informacje są na www.agraf.pl
0 1 0 0 0 11.03.2005BANK BPH: promocja kredytów mieszkaniowychBank BPH wprowadza wiosenną promocję kredytów mieszkaniowych, która będzie trwać od 14 marca do 31 maja 2005 r. W ramach promocji Bank oferuje atrakcyjne oprocentowanie kredytów – od 1,7% w CHF, od 4,15% w USD, od 3,08% w EUR oraz od 6,82% w PLN (stan na 14.03.2005r.). · zwolnienia z opłat · korzystne oprocentowanie · skrócony czas rozpatrywania wniosków
0 1 0 0 0 11.03.2005Zakupy INTERIA.PLPortal INTERIA.PL udostępnił zmodernizowaną wersję pasażu handlowego Zakupy (www.zakupy.interia.pl/). Uruchomienie nowego pasażu oznacza zmianę modelu jego funkcjonowania - z prezentacji sklepów internetowych, na szczegółową prezentację produktów znajdujących się w ofercie tych sklepów.
0 1 0 0 0 11.03.2005Aż chce się skakać!Firma Indesit Company powierzyła poznańskiej agencji Albedo Marketing przygotowanie kampanii promocyjnej dla sprzętu AGD na Węgrzech. Jest to efekt sukcesu, jaki odniosła przygotowana przez Albedo - i właśnie zakończona - kampania promocyjna "Aż chce się skakać!". Koncepcja tej kampanii zostanie zaadoptowana dla potrzeb, rozpoczynającej się w połowie marca, akcji na Węgrzech.