Studencki Produkt Roku 2005 – drugi etap plebiscytu magazynu „Dlaczego” - Marketing przy Kawie
Studencki Produkt Roku 2005 – drugi etap plebiscytu magazynu „Dlaczego”
  • 0
  • 1
14.03.2005

Studencki Produkt Roku 2005 – drugi etap plebiscytu magazynu „Dlaczego”

Ruszył drugi etap plebiscytu Studencki Produkt Roku 2005. Spośród 105 nominowanych brandów i produktów studenci wybiorą 21 zwycięzców w poszczególnych kategoriach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2005

11 marca 2005