0 1 14.03.2005Materne nowym członkiem ProMarkifirmy11.03.2005r. firma Materne wzmocniła szeregi stowarzyszenia ProMarka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 12.03.2005Misja HP - Program motywacyjny dla partnerów HPPod hasłem „Misja HP” na początku stycznia rozpocznie się program motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych Hewlett-Packard, sprzedających materiały eksploatacyjne i akcesoria.
0 1 0 11.03.2005Aż chce się skakać!Firma Indesit Company powierzyła poznańskiej agencji Albedo Marketing przygotowanie kampanii promocyjnej dla sprzętu AGD na Węgrzech. Jest to efekt sukcesu, jaki odniosła przygotowana przez Albedo - i właśnie zakończona - kampania promocyjna "Aż chce się skakać!". Koncepcja tej kampanii zostanie zaadoptowana dla potrzeb, rozpoczynającej się w połowie marca, akcji na Węgrzech.
0 1 0 11.03.2005Prezentacja telefonów Samsung 3G na targach CEBIT 2005 w Hanowerze.Samsung przygotował liczne niespodzianki na targach Cebit w Hannowerze. Prezentujemy najnowsze telefony trzeciej generacji.
0 1 0 11.03.2005Coraz większa popularność alternatywnych kanałów sprzedażyOd 2004 Call Center Poland w ramach swoich usług oferuje sprzedaż bezpośrednią door-to-door wspartą przez call center. W styczniu 2005 roku został wyodrębniony niezależny dział Effective Direct Sales by Call Center Poland, który oferuje klientom pełny outsourcing struktur sprzedaży. Wśród klientów EDS są banki, firmy telekomunikacyjne, farmaceutyczne i ubezpieczeniowe.