0 1 0 0 0 15.03.2005„Długi weekend w Alpach” – promocja syropów YO!Od 15-go marca do 15-go maja 2005 roku pod hasłem: "Alpejski weekend w Alpach" będzie trwać akcja promocyjna syropów owocowych marki YO. Każdy konsument, który wyśle zgłoszenie konkursowe, weźmie udział w losowaniu 10 dwuosobowych pobytów weekendowych w Alpach. Detaliści, którzy wezmą udział w promocji, mają szansę na wygranie zapasu syropów YO. Za kreację i realizację promocji odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 15.03.2005Nowy Link Sponsorowany w Wirtualnej Polsce i NetSprint.plWirtualna Polska i NetSprint.pl otwierają nowy etap współpracy. W wyniku zawartej umowy Reklamodawcy zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl. Tworzy to unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do Użytkowników.
0 1 0 0 0 15.03.2005Mysz NB-30 złotą medalistką!ZŁOTY MEDAL w konkursie NOWOŚĆ ROKU 2005 organizowanym przez Izbę Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej (IPBBS) w kategorii BIURO otrzymała dystrybuowana przez Multioffice mysz A4Tech NB-30. Nagroda została przekazana przez organizatorów 2 marca 2005 roku podczas X Międzynarodowych Targów Artykułów Biurowych, Szkolnych i Papierniczych – Meeting Premiera 2005.
0 1 0 0 0 15.03.2005ITBC Communication dla Avaya Poland i OPTIMUS S.A.Do grona klientów agencji ITBC Communication dołączyła firma Avaya Poland Sp. z o.o. Avaya zajmuje się projektowaniem, tworzeniem i zarządzaniem sieciami łączności dla ponad miliona klientów na całym świecie. Firma oferuje rozwiązania dla przedsiębiorstw dowolnej wielkości i jest największym na świecie dostawcą systemów telefonii IP oraz oprogramowania do obsługi łączności i związanych z tym usług. Osobą odpowiedzialną w ITBC Communication za kompleksową obsługę PR Avaya jest Małgorzata Snarska.
0 1 0 0 0 15.03.2005Mobilność Polaków…czyli parę słów o wędrówkach rodaków za chlebemDużo się mówi o rosnącej mobilności naszego społeczeństwa, które ze względu na zmiany na rynku pracy, czynniki ekonomiczne czy demograficzne, staje się coraz mniej przywiązane do rodzinnego domu. Czy funkcjonuje u nas model amerykański, w którym wielokrotne przeprowadzki związane ze zmianą miejsce zatrudnienia są ogólno przyjętym standardem?
0 1 0 0 0 15.03.2005Pierwsze urodziny 4fun.tvTelewizja rozrywkowa 4fun.tv podsumowuje pierwszy rok funkcjonowania. W tym czasie zdobyła 20% rynku stacji młodzieżowych.
0 1 0 0 0 15.03.2005RMF FM Patronem Medialnym Tour de PolognePrzez najbliższe 4 lata Radio RMF FM będzie patronem medialnym Tour de Pologne - najbardziej prestiżowej polskiej imprezy sportowej. Ten najważniejszy wyścig kolarski w Polsce po raz 62. odbędzie się w dniach 12-18 września 2005 roku na trasie pomiędzy Trójmiastem a Karpaczem. Tour de Pologne jako jedyna impreza w Polsce weszła do elitarnego grona wyścigów UCI ProTour, do którego między innymi należą tak prestiżowe starty jak Tour de France, Giro d'Italia czy Vuelta a Espana.
0 1 0 0 0 15.03.2005Nowy klient agencji IMR-advertisingDo grona Klientów agencji IMR-advertising dołączyła firma MacKar. Budżet powierzony agencji IMR-advertising zostanie przede wszystkim wykorzystany na działania media relations, które będą prowadzone wśród dziennikarzy pism kobiecych, poradnikowych, a także w regionalnych dodatkach zdrowotnych. Działania będą dotyczyły całej serii Skarb Matki, w której skład wchodzi 16 produktów do pielęgnacji dziecięcej skóry.
0 1 0 0 0 14.03.2005„Rozkoszuj się wiosną” z markami Unilevera11 marca ruszyła akcja „Rozkoszuj się wiosną” dla Knorr, Delikat oraz Hellmann’s – marek należących do koncernu Unilever. W sieciach hipermarketów w całej Polsce oraz w Makro Cash and Carry za zakup określonej ilości produktów promocyjnych klienci otrzymają wiosenne prezenty.
0 1 0 0 0 14.03.2005Gadu-Gadu internetowym medium rokuNajpopularniejszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu został uznany za Medium Internetowe Roku w prestiżowym konkursie Media Trendy 2005.