0 1 0 0 0 30.03.2005Nektar pełen zdrowia – Multiwitamina Clippo Źródło WitaminZ końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów Clippo Źródło Witamin o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją dla osób dbających o zdrowie – został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.
0 1 0 0 0 29.03.2005Arteria rozwija dział Marketing ServicesArteria, agencja marketingowo – sprzedażowa, należąca do Nova Communications Group, wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz zarządzaniu relacjami z klientami (własne contact centre, aplikacje CRM) wyodrębniła nowy dział - Marketing Services. Dzięki stosowaniu unikalnych rozwiązań technologicznych, krok ten pozwala Arterii na kompleksową integrację działań z zakresu marketingu i sprzedaży oraz pozwala na bieżące monitorowanie relacji nakładów marketingowych i wyników sprzedaży.
0 1 0 0 0 29.03.2005Rusza III edycja Obsesji PapieruFirma Cezex po raz trzeci zaprasza do udziału w konkursie „Obsesja Papieru”, projektu otwartego dla wszystkich, którzy swoją działalność traktują jak pasję. Akcja skierowana jest do osób, dla których papier nie jest jedynie materiałem, lecz stanowi również źródło inspiracji. Konkurs jest szansą dla tych, którzy tworząc, dbają o harmonię pomiędzy projektem a podłożem, którzy w swoich pracach ocierają się o sztukę. Z całą pewnością jest to konkurs dla ludzi ogarniętych „obsesją papieru” .
0 1 0 0 0 29.03.2005IQ Marketing dla Groupe SEB PolskaW marcu rozpoczęła się trzecia edycja programu lojalnościowego Bestseller, skierowanego do kluczowych partnerów handlowych firmy Groupe SEB.
0 1 0 0 0 29.03.2005Adv.pl wspiera finanseAgencja Interaktywna Adv.pl nawiązała stałą współpracę z Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych Pioneer Pekao S.A. oraz Deutsche Bank PBC S.A. Zakończono również prace nad realizacją serwisu www dla spółki GETIN Raty.
0 1 0 0 0 29.03.2005World Bank i JanmediaWrocławskie biuro Janmedia Interactive zaprojektuje i wykona elektroniczne materiały brandingowe dla World Bank na teren Europy Środkowej i Azji. W ramach współpracy wykonanych zostanie 29 serwisów internetowych oraz 9 prezentacji biznesowych. Jedną z opracowywanych wersji stron, będzie wersja polska.
0 1 0 0 0 29.03.2005Liderzy europejskiego zaufaniaNokia i Nivea - to marki, które cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków - tak wynika z największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2005 przeprowadzonego przez Reader's Digest.
0 1 0 0 0 29.03.2005Mieszkańcy Warszawy wybiorą pozytywne miejsca w mieścieW ramach programu Pozytywne Miasto Clear Channel, mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość wybrać swoje pozytywne miejsca. Plebiscyt zostanie przeprowadzony na stołecznych stronach Gazety Wyborczej od 29 marca do 9 kwietnia.
0 1 0 0 0 25.03.2005„Wielkamoc sztuki”„Wielkamoc sztuki" - pod takim tytułem odbyła się w czwartek 24.03. w Centralnym Domu Qultury charytatywna aukcja prac plastycznych inspirowanych wielkanocnym jajem. Pod młotek poszło ponad 50 dzieł. Aukcję poprowadził Piotr Lengiewicz - prezes Domu Aukcyjnego Rempex. Chętnie licytowano m.in. "Jajo z niespodzianką" Marka Sułka, "Jajoflaszkę"- Krzysztofa Kokoryna, "Pejzaż Wielkanocny" Kasi Stanny, "Niezłe jaja " - pisanki Kaliny Kurczewskiej oraz piękne prace dzieci z Atelier Foksal.
0 1 0 0 0 25.03.2005„Medale za odwagę” dla HeyahHeyah została uhonorowana "Medalami za odwagę", nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za "Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego" oraz "Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów". Eksperci zasiadających w Jury przyznali medale twórcom kampanii, którzy "wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych."