Espresso

31 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2005

Drugi dotyk Piaru

Pojawił się drugi numer magazynu „Piar.pl”, a w nim nowy dział „Barometr PR" oraz dodatek „PR Nauka". Specjalnie dla polskich czytelników brytyjską branżę PR zaprezentowała na łamach „Piar.pl” redaktor naczelna magazynu PRWeek, Kate Nicholas. Stałym elementem pisma jest już Analiza. Tym razem pod hasłem „Operacja: wizerunek” zbadano reakcje firm w Polsce na zaistniałe sytuacje kryzysowe. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2005

Locomotiva dla Eden Springs

Agencja Reklamowa Locomotiva trafiła do raju! A to za sprawą firmy Eden Springs, która zdecydowała się powierzyć jej realizację spotu telewizyjnego. Owocem tej współpracy jest reklama image’owa oparta na metaforze raju, jako miejsca, gdzie człowiek czuje się w pełni szczęśliwy. Metafora raju w oczywisty sposób nawiązuje również do samego produktu – wody Eden. Spot jest sekwencją scen z życia roześmianej rodziny, której w każdym szczęśliwym momencie towarzyszy źródlana woda Eden.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2005

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot – Kampania „Rajd Młodych”

Peugeot Polska organizuje już po raz szósty akcję pod hasłem„RAJD MŁODYCH” wyszukiwania młodych, utalentowanych kierowców. Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.

30 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2005

Firma On Board PR wygrała przetarg na obsługę public relations Hoteli SPA Dr Irena Eris

Od marca b.r. On Board PR podpisała umowę na obsługę public relations firmy Hotele SPA Dr Irena Eris. Konsultanci On Board PR zajmą się kompleksowym zarządzaniem komunikacją wizerunkową marki Hotele SPA Dr Irena Eris na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje również działania komunikacyjne związane z rozwojem firmy i z planowanym na 2006 r. otwarciem nowego hotelu na Mazurach.

Poprzednie Następne