0 1 0 0 0 31.03.2005Time będzie pracował na AtelierTime sp. z o.o. (dom sprzedaży czasu antenowego Radia Eska i Gold FM) kupił software do planowania kampanii w radiu. Od 1 kwietnia br. mediaplanerzy Time korzystać będą z oprogramowania Atelier.
0 1 0 0 0 31.03.2005Warszawska wiosna z BATĄW marcu br. rozpoczęła się kampania autobusowa firmy BATA realizowana przez CAM MEDIA. Kampania producenta obuwia BATA poświęcona jest nowej kolekcji wiosennej. Kilkanaście autobusów z reklamą prezentującą firmę będzie jeździło ulicami stolicy przez miesiąc.
0 1 0 0 0 31.03.2005Drugi dotyk PiaruPojawił się drugi numer magazynu „Piar.pl”, a w nim nowy dział „Barometr PR" oraz dodatek „PR Nauka". Specjalnie dla polskich czytelników brytyjską branżę PR zaprezentowała na łamach „Piar.pl” redaktor naczelna magazynu PRWeek, Kate Nicholas. Stałym elementem pisma jest już Analiza. Tym razem pod hasłem „Operacja: wizerunek” zbadano reakcje firm w Polsce na zaistniałe sytuacje kryzysowe. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.
0 1 0 0 0 31.03.2005Locomotiva dla Eden SpringsAgencja Reklamowa Locomotiva trafiła do raju! A to za sprawą firmy Eden Springs, która zdecydowała się powierzyć jej realizację spotu telewizyjnego. Owocem tej współpracy jest reklama image’owa oparta na metaforze raju, jako miejsca, gdzie człowiek czuje się w pełni szczęśliwy. Metafora raju w oczywisty sposób nawiązuje również do samego produktu – wody Eden. Spot jest sekwencją scen z życia roześmianej rodziny, której w każdym szczęśliwym momencie towarzyszy źródlana woda Eden.
0 1 0 0 0 31.03.2005Euro RSCG Warsaw dla Peugeot – Kampania „Rajd Młodych”Peugeot Polska organizuje już po raz szósty akcję pod hasłem„RAJD MŁODYCH” wyszukiwania młodych, utalentowanych kierowców. Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.
0 1 0 0 0 30.03.2005Samo Życie w Interia.plPortal Interia.pl uruchomił oficjalny serwis serialu Samo Życie nadawanego na antenie Telewizji Polsat (www.samozycie.interia.pl/), którego pięćsetny odcinek wyemitowany został w wielkanocny poniedziałek.
0 1 0 0 0 30.03.2005Firma On Board PR wygrała przetarg na obsługę public relations Hoteli SPA Dr Irena ErisOd marca b.r. On Board PR podpisała umowę na obsługę public relations firmy Hotele SPA Dr Irena Eris. Konsultanci On Board PR zajmą się kompleksowym zarządzaniem komunikacją wizerunkową marki Hotele SPA Dr Irena Eris na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje również działania komunikacyjne związane z rozwojem firmy i z planowanym na 2006 r. otwarciem nowego hotelu na Mazurach.
0 1 0 0 0 30.03.2005San Markos dla kanału Romantica30 marca w Romantica, zaczyna się emisja nowego serialu „Dziedzictwo Luny”. San Markos zajęła się stroną kreatywną kampanii reklamowej związanej z premierą.
0 1 0 0 0 30.03.2005Filmowy weekend z HBOHBO odkodowuje sygnał w dniach od 1 do 3 kwietnia 2005 roku. Wiodącym tytułem Otwartego Okna jest dramat pt. Symetria Konrada Niewolskiego, jeden z ważniejszych polskich filmów ostatniej dekady. Odkodowany sygnał HBO będzie dostępny w wybranych telewizjach kablowych.
0 1 0 0 0 30.03.2005Euro RSCG Warsaw dla MlekołakówAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię telewizyjną dla Mlekołaków, marki z portfolio Maspexu pod hasłem "Wieczorek".