"Medale za odwagę" dla Heyah
  • 0
  • 1
25.03.2005

„Medale za odwagę” dla Heyah

Heyah została uhonorowana „Medalami za odwagę”, nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za „Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego” oraz „Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów”. Eksperci zasiadających w Jury przyznali medale twórcom kampanii, którzy „wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych.”

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2005

„Gazeta Prawna” uatrakcyjnia dodatek „Firma i Klient”

Przewodnikowa formuła, praktyczne porady i instrukcje do zastosowania w każdej firmie – to główne kierunki zmian w dodatku do „Gazety Prawnej” „Firma i Klient”. Odnowiony szesnastostronicowy dodatek ukaże się we wtorek 29 marca. Na jego łamach dziennikarze „Gazety Prawnej” pomogą w rozwiązywaniu codziennych problemów prawnych, podatkowych i finansowych milionom osób, pracujących na własny rachunek.