0 1 0 0 0 25.03.2005„Medale za odwagę” dla HeyahHeyah została uhonorowana "Medalami za odwagę", nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za "Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego" oraz "Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów". Eksperci zasiadających w Jury przyznali medale twórcom kampanii, którzy "wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych."
0 1 0 0 0 25.03.2005Wielkamoc Sztuki z Opinionem„Wielkamoc sztuki” – pod takim hasłem w dniach 19 – 24 marca 2005 w Warszawie odbył się zorganizowany przez Agencję Wizard we współpracy z Centralnym Domem Qultury charytatywny happening na rzecz wychowanków Domu Dziecka w Mostach.
0 1 0 0 0 24.03.2005Euro RSCG 4D dla FaktuWłaśnie rozpoczęła się kampania B2B o charakterze wizerunkowym dla dziennika Fakt przygotowana przez agencję EURO RSCG 4D zaplanowana na 2 miesiące.
0 1 0 0 0 24.03.2005Janmedia przejmuje opiekę nad serwisem Nowej EryAgencja interaktywna Janmedia przejęła opiekę nad serwisem Wydawnictwa Nowa Era. Nowa Era jest dynamiczną oficyną wydawniczą, działającą na rynku edukacyjnym od 13 lat. Jej oferta wydawnicza obejmuje dziś ponad 600 tytułów.
0 1 0 0 0 24.03.2005„A jak się miewa rower?” – AHA dla MaximAgencja reklamowa AHA przygotowała kampanię i nowe materiały reklamowe dla wieluńskiego producenta rowerów Zasada Rowery. Jest to kolejny krok w zmianie firmowego wizerunku.
0 1 0 0 0 24.03.2005Agencja Reklamowa E-MISJA dla firmy Sanpol Sp. z o.o.Agencja Reklamowa E-MISJA z Poznania zakończyła prace nad projektem wizualizacji architektonicznej dla firmy Sanpol Sp. z o.o. - specjalisty w zakresie wyposażenia łazienek/systemów grzewczych oraz wyposażenia wnętrz.
0 1 0 0 0 24.03.2005Neckermann – świąteczne zakupy dla zapominalskichNeckermann, firma lansująca oryginalną odzież i nowe trendy w modzie, zaznaczyła swą obecność w internecie z pomocą agencji SUPERMEDIA Interactive. Celem zrealizowanego projektu jest budowanie wizerunku marki za pośrednictwem nowych mediów oraz stworzenie przyjaznego klientowi kanału dystrybucji firmowej odzieży.
0 1 0 0 0 24.03.2005Mather Communications wygrała dwa przetargi zorganizowane przez Hortex Holding S.A.Agencja Mather Communications wygrała dwa przetargi na realizację kampanii ATL oraz doradztwo strategiczne dla dwóch nowych produktów w kategorii soki i napoje wprowadzanych na polski rynek przez Hortex Holding S.A. Do obu przetargów przystąpiły agencje: Nos BBDO, Grey Warszawa, J. Walter Thompson, Opus B, Brandstorm.
0 1 0 0 0 24.03.2005„Gazeta Prawna” uatrakcyjnia dodatek „Firma i Klient”Przewodnikowa formuła, praktyczne porady i instrukcje do zastosowania w każdej firmie – to główne kierunki zmian w dodatku do „Gazety Prawnej” „Firma i Klient”. Odnowiony szesnastostronicowy dodatek ukaże się we wtorek 29 marca. Na jego łamach dziennikarze „Gazety Prawnej” pomogą w rozwiązywaniu codziennych problemów prawnych, podatkowych i finansowych milionom osób, pracujących na własny rachunek.
0 1 0 0 0 24.03.2005Nowy serwis internetowy Związku Banków PolskichZwiązek Banków Polskich uruchomił nowy serwis internetowy. Jest to reakcja na dynamiczne zmiany zachodzące w gospodarce i sektorze bankowym oraz na nieustannie rosnące oczekiwania internautów w zakresie jakości informacji i usług dostępnych w sieci. Nowy serwis zaprojektowała oraz zrealizowała agencja marketingu interaktywnego, Infinity Group.