Liderzy europejskiego zaufania
  • 0
  • 1
29.03.2005

Liderzy europejskiego zaufania

Nokia i Nivea – to marki, które cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków – tak wynika z największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2005 przeprowadzonego przez Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2005

"Wielkamoc sztuki"

„Wielkamoc sztuki" - pod takim tytułem odbyła się w czwartek 24.03. w Centralnym Domu Qultury charytatywna aukcja prac plastycznych inspirowanych wielkanocnym jajem. Pod młotek poszło ponad 50 dzieł. Aukcję poprowadził Piotr Lengiewicz - prezes Domu Aukcyjnego Rempex. Chętnie licytowano m.in. "Jajo z niespodzianką" Marka Sułka, "Jajoflaszkę"- Krzysztofa Kokoryna, "Pejzaż Wielkanocny" Kasi Stanny, "Niezłe jaja " - pisanki Kaliny Kurczewskiej oraz piękne prace dzieci z Atelier Foksal.

24 marca 2005