0 1 0 0 0 6.04.2005Nagrody w dobrym smakuSamochód osobowy marki Citroen C3 oraz 100 zestawów herbacianych marki Rosenthal rozlosowano w ramach loterii promocyjnej Konfitur Babuni firmy Stovit. "Promocja w dobrym smaku" trwała od 10 stycznia do 18 marca. Za jej koncepcję, kreację oraz produkcję materiałów POS odpowiadała poznańska agencja BTL Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 6.04.2005Akcja „Pozytywne Poniedziałki” zawieszonaZ powodu żałoby narodowej związanej z odejściem Ojca Świętego, w tym miesiącu nie będą rozsyłane komiksy w ramach akcji „Pozytywne Poniedziałki”.
0 1 0 0 0 6.04.2005Pro Duct BBF wspomaga działania BTL firmy Optimum DistributionAgencja marketing services Pro Duct BBF nawiązała współpracę z firmą Optimum Distribution. Jej celem jest stymulowanie wzrostu sprzedaży poprzez ogólnopolski konkurs dla sprzedawców „ReNuRewelacja!” trwający od 1 kwietnia 2005r. do 3 marca 2006r.
0 1 0 0 0 5.04.2005Indesit – kolejne przedsięwzięcie dla kinomanów16 marca, w Krakowie odbyło się oficjalne otwarcie sali Indesit w kinie Cinema City w Centrum Handlowym Galeria Kazimierz. Po oficjalnej części spotkania prowadzonej przez aktora Tomasza Schimscheinera (znanego z serialu TVN „Na Wspólnej”), w której uczestniczyli m.in. Moshe (Mooky) Greidinger (CEO Cinema City International), Wiceprezydent Krakowa Tadeusz Trzmiel, Stanisław Dziedzic (Dyrektor Wydziału w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego) i Eli Alroy (Prezes Rady Nadzorczej GTC) goście zostali zaproszeni na przedpremierowy pokaz filmu „Hitch”.
0 1 0 0 0 5.04.2005BM Factus aromatyzuje salony WólczankiWólczanka SA zatrudniła firmę BM Factus do zaprojektowania zapachu salonów firmowych na terenie Polski. W sklepach ma się unosić zapach zbliżony do męskich perfum. Firma BM Factus współpracowała ostatnio z agencją Sensors PR, tworząc tzw. aroma-event na imprezie Absoluta Raspberry.
0 1 0 0 0 5.04.2005Niebagatelny serwis Big StaraKrakowska agencja interaktywna OPCOM.pl stworzyła niestandardową witrynę dla polskiego lidera branży casual.
0 1 0 0 0 5.04.2005Digital Dynamic Signage – reklamowa rewolucjaFirma T-Systems Polska rozszerzyła swoją ofertę o nowatorski system cyfrowej reklamy audiowizualnej klasy DDS (Digital Dynamic Signage). Ten nowy na polskim produkt stanowi, mówiąc najogólniej, kompletną infrastrukturę umożliwiającą tworzenie i dystrybuowanie za pomocą sieci internetowej treści multimedialnych - tekstu, głosu, grafiki i sekwencji wideo - łącznie z ich selektywną prezentacją w zależności od czasu emisji, miejsca usytuowania terminali odtwarzających oraz audytorium. Rozwiązania klasy DDS można uważać za rodzaj interaktywnej telewizji internetowej.
0 1 0 0 0 5.04.2005„Życie zaczyna się po setce” – Gruppa66 Ogilvy dla Castrol GTX High MileageGruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży produktu stworzonego specjalnie dla samochodów o dużym przebiegu. Reklamy będą pojawiać się w prasie od 7 kwietnia do końca maja br.
0 1 0 0 0 5.04.2005Dziennik Zachodni nie ukaże się w piątekW czwartek ukaże się ostatnie, przed pogrzebem Jana Pawła II wydanie „Dziennika Zachodniego”. Pragnąc uczcić pamięć Ojca Świętego „Dziennik Zachodni” nie ukaże się w piątek.
0 1 0 0 0 4.04.2005Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce„28 tysięcy dzieci w Polsce nie ma mamy – 1% Twojego podatku może to zmienić” to hasło kampanii, którą prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Ma być zachętą do świadomego rozwiązywania problemu osieroconych dzieci w Polsce, poprzez przekazanie 1% podatku dochodowego Wioskom Dziecięcym SOS.