Digital Dynamic Signage - reklamowa rewolucja
  • 0
  • 1
5.04.2005

Digital Dynamic Signage – reklamowa rewolucja

Firma T-Systems Polska rozszerzyła swoją ofertę o nowatorski system cyfrowej reklamy audiowizualnej klasy DDS (Digital Dynamic Signage). Ten nowy na polskim produkt stanowi, mówiąc najogólniej, kompletną infrastrukturę umożliwiającą tworzenie i dystrybuowanie za pomocą sieci internetowej treści multimedialnych – tekstu, głosu, grafiki i sekwencji wideo – łącznie z ich selektywną prezentacją w zależności od czasu emisji, miejsca usytuowania terminali odtwarzających oraz audytorium. Rozwiązania klasy DDS można uważać za rodzaj interaktywnej telewizji internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

4 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2005

Biznesowa baza danych z precyzyjnie określonym profilem klientów – nowy produkt Call Center Poland

Jednym z podstawowych kryteriów efektywności projektu telemarketingowego jest jakość bazy danych. Większość z oferowanych na polskim rynku baz danych firm zawiera podstawowe informacje: dane adresowe, branżę, zatrudnienie, ewentualnie obroty czy nazwiska osób kontaktowych. Zdarzają się bazy niskiej jakości: część rekordów jest nieaktualna - a co za tym idzie - możliwość dotarcia do określonej grupy klientów znikoma. Wykorzystanie takich baz w projektach telemarketingowych oznacza poniesienie dużych kosztów bez gwarancji uzyskania jakichkolwiek efektów w postaci generowania kontaktów sprzedażowych.