Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce
  • 0
  • 1
4.04.2005

Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce

„28 tysięcy dzieci w Polsce nie ma mamy – 1% Twojego podatku może to zmienić” to hasło kampanii, którą prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Ma być zachętą do świadomego rozwiązywania problemu osieroconych dzieci w Polsce, poprzez przekazanie 1% podatku dochodowego Wioskom Dziecięcym SOS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2005

Triumph International – wiosenna kolekcja w wielkim formacie

W pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe, promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International. Na plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion – Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP, w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia br. billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.