Dziennik Zachodni nie ukaże się w piątek
  • 0
  • 1
5.04.2005

Dziennik Zachodni nie ukaże się w piątek

W czwartek ukaże się ostatnie, przed pogrzebem Jana Pawła II wydanie „Dziennika Zachodniego”. Pragnąc uczcić pamięć Ojca Świętego „Dziennik Zachodni” nie ukaże się w piątek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2005

Biznesowa baza danych z precyzyjnie określonym profilem klientów – nowy produkt Call Center Poland

Jednym z podstawowych kryteriów efektywności projektu telemarketingowego jest jakość bazy danych. Większość z oferowanych na polskim rynku baz danych firm zawiera podstawowe informacje: dane adresowe, branżę, zatrudnienie, ewentualnie obroty czy nazwiska osób kontaktowych. Zdarzają się bazy niskiej jakości: część rekordów jest nieaktualna - a co za tym idzie - możliwość dotarcia do określonej grupy klientów znikoma. Wykorzystanie takich baz w projektach telemarketingowych oznacza poniesienie dużych kosztów bez gwarancji uzyskania jakichkolwiek efektów w postaci generowania kontaktów sprzedażowych.