0 1 0 0 0 11.04.2005Bosch Elektronarzędzia na billboardachOd początku kwietnia trwa ogólnopolska kampania produktowa elektronarzędzi Bosch przygotowana przez Republikę Dobrej Marki San Markos.
0 1 0 0 0 11.04.2005Kompleksowe działanie przeciw zmarszczkomTrzy produkty VICHY Laboratoires są reklamowane w ramach jednej kampanii. W ten sposób producent kremów Myokine, LiftActiv PRO i Novadiol przedstawia swoją gamę produktów przeciwzmarszczkowych. Każdy z nich jest przeznaczony dla innej grupy wiekowej i przeciwdziała innym typom starzenia. Wszystkie służą pielęgnacji skóry. Reklamy mają za zadanie ułatwienie konsumentkom wyboru odpowiedniego do ich potrzeb kremu. Kampanię przygotowały dom mediowy Optimedia, kreację do prasy agencja reklamowa Publicis, a do telewizji Euro RSCG Warsaw. Jest realizowana od 25 marca w prasie i telewizji. Grupę docelową stanowią kobiety powyżej 30 roku życia pragnące przeciwdziałać powstawaniu lub pogłębianiu się zmarszczek.
0 1 0 0 1 11.04.2005Na wiosnę… zbadane witaminy i minerałyBadania działu Medical agencji Kinoulty Research wykazały, że zestawy witamin i minerałów należą do najbardziej popularnych w Polsce leków wspomagających kondycję, samopoczucie i sprawność, dostępnych bez recepty (tzw. OTC). Kupuje je ponad połowa (52%) Polaków – prawie dwie trzecie (62%) kobiet i mniej niż połowa (42%) mężczyzn. Osoby te wywodzą się głównie z najbardziej aktywnego przedziału wiekowego 18-44 lat. Im wyższy wiek, tym mniej Polaków sięga po tego rodzaju preparaty.
0 1 0 0 0 11.04.2005Największa wydawnicza akcja promocyjna 200515 kwietnia rusza największa akcja promocyjna w historii Wydawnictwa Pascal i jednocześnie roku 2005 na rynku wydawniczym w Polsce - konkurs "Wygraj wakacje marzeń". W 250 000 przewodników Pascala znajduje się kupon konkursowy, umożliwiający wygrywanie raz w miesiącu atrakcyjnych nagród (wycieczki, rowery, aparaty fotograficzne) oraz zdobycie w finale, 4 listopada 2005 r., "wycieczki marzeń" i samochodu Skoda Fabia Combi. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 000 zł, a wartość rynkowa kampanii reklamowych to niemal 2 500 000 zł.
0 1 0 0 0 11.04.2005Heyah Serwisownia – codzienna dawka informacji i rozrywkiHeyah dla wszystkich swoich użytkowników przygotowała atrakcyjną propozycję - usługę Heyah Serwisownia. Teraz każdy, kto ma numer Heyah, może otrzymywać najważniejsze informacje z kraju i ze świata, dowie się, co słychać w sporcie i co warto obejrzeć w TV, jaka będzie pogoda w wybranym regionie, a także, kiedy będzie składał imieninowe życzenia znajomym. Heyah Serwisownia dostarczy zainteresowanym również plotek ze świata muzyki oraz codzienną dawkę humoru. Serwisy informacyjne - "Niusy dnia": z kraju, ze świata, sport czy pogoda - przygotowane są we współpracy z dziennikarzami takich mediów, jak: PAP, BBC, Puls Biznesu czy Przegląd Sportowy.
0 1 0 0 0 11.04.2005„Nabiał wzmocni Twoje kości i poczucie godności” – druga odsłona kampanii promującej produkty mleczneRozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej promującej spożywanie produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D. W nowym spocie pod hasłem „Kurtka” po raz kolejny zwycięża pomysłowość dzieci i umiejętność odnalezienia się w niezręcznej sytuacji. Postacią inspirującą dzieci do poszukiwania twórczych rozwiązań i radzenia sobie w nieporęcznych sytuacjach, jest ponownie, znany już z pierwszej odsłony kampanii, Mlekosław.
0 1 0 0 0 11.04.2005Przetargi w pierwszym kwartale 2005 – raport Telefonicznej Agencji InformacyjnejTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z czołowych firm na rynku monitoringu przetargów, podsumowała przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce w I kwartale 2005 roku.
0 1 0 0 0 11.04.2005Dekoral świętujeSerwis www.dekoral.pl obchodzi swoje drugie urodziny. Z tej okazji właściciel marki Dekoral, firma Polifarb CW S.A., we współpracy z Agencją Interaktywną Adv.pl przygotowały dla internautów niespodzianki.
0 1 0 0 0 11.04.2005Współpraca nazwa.pl i gazeta.plOgólnopolski dostawca usług internetowych NetArt oraz Agora S.A. podpisały porozumienie o współpracy. Od 1 kwietnia b.r. bezpośrednio na stronach portalu gazeta.pl można zamawiać usługi rejestracji domen internetowych oraz usługi hostingowe, dostępne dotychczas jedynie w serwisie nazwa.pl Ofertę można znaleźć pod adresem www.gazeta.nazwa.pl
0 1 0 0 0 7.04.2005Specjalne wydanie Dziennika Zachodniego w piątekWbrew wcześniejszym zapowiedziom, Dziennik Zachodni ukaże się w piątek. Będzie to specjalne wydanie Dziennika Zachodniego. Zmiana ta spowodowana jest podaniem do publicznej wiadomości Testamentu Jana Pawła II.