0 1 0 0 0 18.04.2005Just i Etopiryna kontra PIT-yRozpoczęła się trzecia odsłona kampanii reklamowej Etopiryny. Dotychczasowe dwie („Dzień Kobiet” i „Wielkanoc”) spotkały się z serdecznym przyjęciem zarówno grupy docelowej, jak i farmaceutów.
0 1 0 0 0 18.04.2005Rusza nowa kampania reklamowa VolvoVolvo Auto Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową Volvo pod hasłem „Dostosowanie cen”, której celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o obniżeniu cen na wszystkie modele samochodów tej marki w związku z utrzymującym się od dłuższego czasu silnym kursem złotówki. Efektem kampanii ma być wzrost liczby osób odwiedzających salony dealerskie, który następnie ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. Kampania potrwa od 18 kwietnia do 26 czerwca.
0 1 0 0 0 18.04.2005Raport prasowy na temat Instytucji Badania Rynku I Opinii – marzec 2005 r.Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją dla opisywanych przez dziennikarzy wydarzeń.
0 1 0 0 0 15.04.2005Akcja Colgate „Przyjazny Dentysta”Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl uruchomiła pod adresem www.przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji „Przyjazny Dentysta” zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję zaangażowały się również znane osobistości, w tym Katarzyna Skrzynecka i Radosław Pazura. W serwisie internetowym odwiedzający znajdą wypowiedzi gwiazd dotyczące walki ze stresami związanymi z wizytą u dentysty.
0 1 0 0 0 15.04.2005Koncertowa promocja Philipsa"Koncertowa Promocja" zestawów kina domowego marki Philips nabiera rozpędu. Promocja prowadzona jest równocześnie w czterech krajach - Polsce, Słowacji, Czechach oraz Węgrzech i obejmuje cztery modele zestawów kina domowego. Zakup jednego z nich upoważnia do otrzymania trzech wybranych płyt DVD z koncertami największych gwiazd (m.in. Sting, U2, Rolling Stones).
0 1 0 0 0 15.04.2005Kampania „Zdrowe Zatoki” nominowana do europejskiej nagrody SABRE AwardsProgram „Zdrowe Zatoki” został zakwalifikowany do ścisłego finału europejskiej edycji międzynarodowego konkursu SABRE Awards w kategorii Consumer Healthcare. Kampania realizowana przez On Board PR na zlecenie firmy US Pharmacia znalazła się wśród trzech najlepszych projektów w tej kategorii.
0 1 0 0 0 15.04.2005Prezentacja nowego PassataW pierwszej połowie kwietnia generalny importer VW Kulczyk Tradex przygotował dwuetapową prezentację nowego modelu Passata – dla dziennikarzy i klientów flotowych. Ponad 50 dziennikarzy motoryzacyjnych z mediów ogólnopolskich i regionalnych uczestniczyło w prezentacji prasowej, która odbyła się w formule warsztatów archeologicznych.
0 1 0 0 0 15.04.2005„Dni Otwartych Drzwi” w restauracjach McDonald’s16-17 kwietnia br. restauracje McDonald’s na terenie całej Polski organizują „Dni Otwartych Drzwi”. Każdy gość będzie miał okazję osobiście obejrzeć zaplecze lokalu, poznać standardy pracy i zasady przygotowywania produktów oraz dowiedzieć się, jak funkcjonuje restauracja.
0 1 0 0 1 15.04.2005Dekoral lansuje modę na koloryRozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral, której twórcą jest agencja DEMO Effective Launching. Kampania ma charakter produktowy, a jej celem jest wsparcie sprzedaży kolorowej farby do ścian i sufitów Akrylit W.
0 1 0 0 0 15.04.2005IQ Marketing dla MasterlinkPod hasłem „Europa za pół ceny”, Masterlink Express rozpoczyna promocję drogowej usługi europejskiej DPD.