Espresso

18 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2005

Rusza nowa kampania reklamowa Volvo

Volvo Auto Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową Volvo pod hasłem „Dostosowanie cen”, której celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o obniżeniu cen na wszystkie modele samochodów tej marki w związku z utrzymującym się od dłuższego czasu silnym kursem złotówki. Efektem kampanii ma być wzrost liczby osób odwiedzających salony dealerskie, który następnie ma przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. Kampania potrwa od 18 kwietnia do 26 czerwca.

15 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2005

Akcja Colgate „Przyjazny Dentysta”

Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl uruchomiła pod adresem www.przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji „Przyjazny Dentysta” zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję zaangażowały się również znane osobistości, w tym Katarzyna Skrzynecka i Radosław Pazura. W serwisie internetowym odwiedzający znajdą wypowiedzi gwiazd dotyczące walki ze stresami związanymi z wizytą u dentysty.

Poprzednie Następne