Dekoral lansuje modę na kolory - Marketing przy Kawie
Dekoral lansuje modę na kolory
  • 0
  • 1
15.04.2005

Dekoral lansuje modę na kolory

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral, której twórcą jest agencja DEMO Effective Launching. Kampania ma charakter produktowy, a jej celem jest wsparcie sprzedaży kolorowej farby do ścian i sufitów Akrylit W.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wojciech Dmowski

19 lat temu

Profesjonalizm

autorem kampanii reklamowej dla firmy Polifarb Cieszyn jest także agencja reklamowa Image Art z Warszawy, której zespół stworzył kreację dla brendu Emakol.Proponuję aby informacje przesyłane do redakcji przez agencje były weryfikowane przez dziennikarza odpowiedzialnego za newsy.

14 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
14.04.2005

Ulubione rarytasy tenisistek

Konkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.