Espresso

15 kwietnia 2005

14 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2005

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 SW

Właśnie rozpoczęły się dwie nowe kampanie przygotowane dla marki Peugeot. Pierwsza z nich Peugeot Partner poinformuje o ofercie czteroletniej gwarancji oraz (ze względu na zapowiadane zmiany w przepisach prawnych dotyczących odliczeń podatku VAT) o ostatniej możliwości odliczenia pełnego podatku VAT na Peugeot Partner. Kampania będzie prowadzona w prasie lokalnej i wsparta kilkoma emisjami w prasie ogólnopolskiej (Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Wysokie Obroty) od 13-26 kwietnia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2005

Ulubione rarytasy tenisistek

Konkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.

Poprzednie Następne