0 1 0 0 0 15.04.2005Wykręcili rekord KorbąKorba.pl – odwiedziło w marcu ponad pół miliona użytkowników. Jest to nie tylko rekord portalu Korba.pl, ale jednocześnie wyraz aprobaty dla sposobu redagowania portalu stawiającego duży nacisk na oryginalność i wartość merytoryczną publikowanych treści.
0 1 0 0 0 15.04.2005Co cenimy w pracyZ badań* Joanny Czarnoty-Bojarskiej i Marty Łady z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego wynika, że kobiety najbardziej cenią sobie w pracy stabilność oraz relacje z przełożonymi, a dla mężczyzn najważniejsza jest możliwość rozwoju. Szczegółowe wyniki tych badań zostaną zaprezentowane 19 kwietnia podczas cyklicznych, otwartych wykładów na Wydziale Psychologii pt. „Wtorki naukowe”.
0 1 0 0 0 14.04.2005Kampania BPH otwartego także w sobotę14 kwietnia rozpoczęła się kampania informująca o tym, że placówki Banku BPH będą otwarte także w soboty. Pierwsze materiały reklamowe pojawiły się w prasie.
0 1 0 0 0 14.04.2005Polscy konsumenci wybrali Produkty RokuPo raz pierwszy produkty dostępne na polskim rynku uhonorowano tytułem „Produkt Roku. Wybór konsumentów”. To prestiżowe logo, już od osiemnastu lat, przyznawane jest przez europejskich konsumentów debiutującym na rynku produktom FMCG. W Polsce opinie 5000 respondentów zebrała firma badawcza TNS OBOP.
0 1 0 0 0 14.04.2005Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 SWWłaśnie rozpoczęły się dwie nowe kampanie przygotowane dla marki Peugeot. Pierwsza z nich Peugeot Partner poinformuje o ofercie czteroletniej gwarancji oraz (ze względu na zapowiadane zmiany w przepisach prawnych dotyczących odliczeń podatku VAT) o ostatniej możliwości odliczenia pełnego podatku VAT na Peugeot Partner. Kampania będzie prowadzona w prasie lokalnej i wsparta kilkoma emisjami w prasie ogólnopolskiej (Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Wysokie Obroty) od 13-26 kwietnia.
0 1 0 0 0 14.04.2005Rekordowa liczba nominacji w finale SABRE dla Partner of PromotionKampanie public relations zgłoszone przez Partner of Promotion zostały wyróżnione aż w czterech kategoriach i znalazły się w finale międzynarodowego konkursu SABRE. O nominacje walczyło w sumie ponad 500 zgłoszonych projektów.
0 1 0 0 0 14.04.2005Euro RSCG 4D dla Grupy PZU S.AEuro RSCG 4D przygotowało nową linię kreatywną komunikacji reklamowej Grupy PZU S.A.
0 1 0 0 0 14.04.2005casusBTL dla Aventis PharmaAgencja casusBTL event&direct marketing przeprowadziła działania wizerunkowe trzech produktów firmy Aventis Pharma z Grupy sanofi-aventis. Agencja odpowiadała również za konsultację w zakresie strategii komunikacji marki.
0 1 0 0 0 14.04.2005Wznowiony plebiscyt na pozytywne miejsca w WarszawiePlebiscyt, w którym warszawiacy mają możliwość wybrać pozytywne miejsca w mieście, został przerwany w związku ze śmiercią Ojca Świętego. Plebiscyt zostanie wznowiony w dniu 15 kwietnia i potrwa do 23 kwietnia na stołecznych stronach Gazety Wyborczej. Wyniki zostaną ogłoszone 28 kwietnia.
0 1 0 0 0 14.04.2005Ulubione rarytasy tenisistekKonkursową kampanię reklamową marki Whirlpool nawiązującą do turnieju tenisowego J&S Cup realizuje od 14 marca w mediach dom mediowy Optimedia. Reklamowany konkurs dotyczy zwyczajów kulinarnych tenisistek biorących udział w turnieju J&S Cup, którego Whirlpool jest sponsorem. Zwycięzca może otrzymać zestaw sprzętu AGD ze specjalnej limitowanej edycji WTA oraz rakietę tenisową. Kampania reklamowa zachęca do wzięcia udziału w konkursie i ma charakter wizerunkowy. Jej adresatem są ludzie zamożni i aktywni. Adaptację kreacji przygotowała agencja Publicis.