0 1 0 0 1 1.08.2005Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej1 sierpnia rusza kampania antynikotynowa zainicjowana wspólnie przez agencję TBWA i firmę reklamy zewnętrznej AMS. Celem kampanii jest sprowokowanie dyskusji społecznej wokół tematu palenia tytoniu. Reklama ukaże się na nośnikach firmy AMS w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 1.08.2005Twarze RESERVED promujące jesienną „Fashion Collection by RESERVED” zostały wybraneSpośród topowych modeli ze światowych agencji fotograficznych w reklamach ze znakiem RE pojawi się odkrycie niemieckiego VOGUE - brazylijska piękność TALIDY TOMASI oraz jeden z ulubionych modeli GUCCIego - argentyńczyk IVAN DE PINEDA.
0 1 0 0 0 1.08.2005OKOCIM Palone sięga po międzynarodowe nagrodyThe International Taste & Quality Institute (iTQi), niezależna organizacja powołana w celu oceniania i nagradzania najlepszych smaków w kategoriach jedzenie i napoje, wyróżniła OKOCIM Palone prestiżową nagrodą Superior Taste Award 2005.
0 1 0 0 0 1.08.2005City Young Wakacje – sposób na dotarcie do młodzieży w okresie lataMiesiące lipiec i sierpień to dla młodzieży szkolnej czas wakacji, a więc czas aktywnego wypoczynku w miejscu lub poza miejscem zamieszkania. City Young Wakacje to propozycja Clear Channel Poland dla klientów, którzy szukają sposobu na dotarcie w okresie lata do grupy celowej 15-24 lata.
0 1 0 0 0 1.08.2005Jakie bankowanie?Solidny, godny zaufania bank z oddziałem blisko miejsca zamieszkania i dużą liczbą bankomatów, to najbardziej pożądana przez polskich konsumentów instytucja bankowa. Raport Acxiom o preferencjach dotyczących produktów finansowych oraz placówek bankowych.
0 1 0 0 0 1.08.2005Szczecin na billboardachSzczecin prowadzi kampanię reklamową związaną z obchodami Szczecińskich Jubileuszy (w tym roku przypada m.in. 60-lecie polskiej administracji w Szczecinie).
0 1 0 0 0 1.08.2005Centralwings ponad szczytami Tatr15 lipca rozpoczęła się kolejna akcja promocyjna polskiej taniej linii lotniczej Centralwings. Areną działań jest Zakopane. Do wygrania 20 biletów w obie strony – do Rzymu, Mediolanu, Bolonii, Shannon, Hanoweru lub Norymbergi – dla dwóch osób. Konkurs potrwa do 27 sierpnia.
0 1 0 0 0 1.08.2005PR Kwadrat z Domem Finansowym QSWarszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z gdańskim Domem Finansowym QS, czołowym polskim brokerem kredytowym.
0 1 0 0 0 1.08.2005Wygraj rower ze Sztafetą FruttisSponsor lekkoatletycznej Sztafety Fruttis - Bacha Sp. z o.o – we współpracy z portalem www.interia.pl zorganizował konkurs dla internautów i kibiców zawodniczek Sztafety. Akcja potrwa tydzień, a jej rozstrzygnięcie nastąpi 9 sierpnia. Zdobywca głównej nagrody otrzyma atrakcyjny, markowy rower. Na pozostałych nagrodzonych czekają dwie torby fitness wypełnione czteropakami deserów jogurtowych Fruttis.
0 1 0 0 0 1.08.2005Philips zaprasza na Festiwal AstigmaticPhilips jest głównym sponsorem trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic. Festiwal ten, który w tym roku odbędzie się w Gdyni w dniach 5-7 sierpnia 2005 r., wpisał się już na stałe do kalendarza festiwalowego jako jedno z największych wydarzeń muzycznych. Co roku gromadzi znanych artystów, pionierów gatunku, młodych twórców, debiutantów oraz wielotysięczne rzesze fanów muzyki elektronicznej i kultury klubowej z całego świata.