OKOCIM Palone sięga po międzynarodowe nagrody
  • 0
  • 1
1.08.2005

OKOCIM Palone sięga po międzynarodowe nagrody

The International Taste & Quality Institute (iTQi), niezależna organizacja powołana w celu oceniania i nagradzania najlepszych smaków w kategoriach jedzenie i napoje, wyróżniła OKOCIM Palone prestiżową nagrodą Superior Taste Award 2005.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2005

Wakacyjne wydanie magazynu Piar.pl

Analiza „Wakacyjne orzeźwienie” prezentująca, jak zakrojone na szeroką skalę działania sponsoringowe i media relations wspierają budowanie wizerunku branży piwnej, otwiera czwarty już numer magazynu „Piar.pl”. Można w nim przeczytać również tekst o kontrowersyjnym wejściu Edelmana do Polski i podpowiedź, jak przywabić telewizję na organizowaną imprezę. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.