City Young Wakacje - sposób na dotarcie do młodzieży w okresie lata
  • 0
  • 1
1.08.2005

City Young Wakacje – sposób na dotarcie do młodzieży w okresie lata

Miesiące lipiec i sierpień to dla młodzieży szkolnej czas wakacji, a więc czas aktywnego wypoczynku w miejscu lub poza miejscem zamieszkania. City Young Wakacje to propozycja Clear Channel Poland dla klientów, którzy szukają sposobu na dotarcie w okresie lata do grupy celowej 15-24 lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2005

Wakacyjne wydanie magazynu Piar.pl

Analiza „Wakacyjne orzeźwienie” prezentująca, jak zakrojone na szeroką skalę działania sponsoringowe i media relations wspierają budowanie wizerunku branży piwnej, otwiera czwarty już numer magazynu „Piar.pl”. Można w nim przeczytać również tekst o kontrowersyjnym wejściu Edelmana do Polski i podpowiedź, jak przywabić telewizję na organizowaną imprezę. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.