0 1 0 0 0 1.08.2005Philips zaprasza na Festiwal AstigmaticPhilips jest głównym sponsorem trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic. Festiwal ten, który w tym roku odbędzie się w Gdyni w dniach 5-7 sierpnia 2005 r., wpisał się już na stałe do kalendarza festiwalowego jako jedno z największych wydarzeń muzycznych. Co roku gromadzi znanych artystów, pionierów gatunku, młodych twórców, debiutantów oraz wielotysięczne rzesze fanów muzyki elektronicznej i kultury klubowej z całego świata.
0 1 0 0 0 29.07.2005KOŁO reklamy się kręciFirma Sanitec KOŁO, wiodący polski producent ceramiki i mebli łazienkowych, rozpoczęła nietypową, zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową w Internecie. Potrwa ona przez kilka najbliższych miesięcy i według założeń, obliczona jest na dziesiątki milionów kontaktów. W kampanii zostanie wykorzystana szeroka gama mediów – bannery i billboardy, Google Ad-Words oraz mailingi.
0 1 0 0 0 29.07.2005Co kupują i czego potrzebują 'perfekcyjne panie domu’, 'oszczędne gosposie’, 'fani czworonogów’ czy 'wiecznie zapracowani’?Acxiom Polska przygotował kolejne selekcje w swojej bazie pod kątem produktów FMCG. Producenci towarów szybko zbywalnych mogą teraz kierować swoją ofertę do specjalnie dobranych dla ich potrzeb grup odbiorców.
0 1 0 0 0 29.07.2005„Odkryj Polskę na nowo”Ruszyła wakacyjna kampania społeczna „Odkryj Polskę na nowo”. Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji w Polsce. Trzy kreacje reklamowe - przedrukowywane na łamach popularnych gazet i magazynów - uświadamiają rodakom, że Polska to kraj posiadający szereg atrakcji turystycznych, często poszukiwanych za granicą.
0 1 0 0 0 29.07.2005FFCreation twórcą prezentacji programu partnerskiego Ery BiznesWspółpraca FFCreation i Ery Biznes poszerzyła się o kolejny ukończony projekt. Agencja interaktywna stworzyła multimedialną prezentację promującą Program Partnerski – nowe usługi dla klientów biznesowych oferowane przez sieć Era oraz jej partnerów.
0 1 0 0 0 29.07.2005Carrefour Polska wspiera akcję PZU „STOP wariatom na drodze”Przez cały sierpień na terenie hipermarketów Carrefour w całej Polsce pojawią się standy kampanii PZU „STOP wariatom na drodze”.
0 1 0 0 0 29.07.2005Bezpłatna seria dodatków na rocznicę Sierpnia ’80Gdański oddział ,,Gazety Wyborczej" w związku z 25. rocznicą Porozumień Sierpniowych i powstania ,,Solidarności" przygotował dla czytelników wyjątkowy dodatek - serię dwudziestu pięciu zeszytów ,,Narodziny Solidarności - kroniki sierpniowe".
0 1 0 0 0 29.07.2005Euro RSCG Warsaw dla Samych SwoichW związku z wygranym przetargiem, agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała sierpniową kampanię reklamową dla marki Sami Swoi (Polkomtel).
0 1 0 0 0 29.07.2005Euro RSCG Warsaw z kampanią dla Peugeot1. sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii informująca o obniżce cen na samochody osobowe i dostawcze Peugeot „Uwaga! Obniżka” przygotowana przez Euro RSCG Warsaw. Kampania została zaplanowana w prasie, radiu i telewizji.
0 1 0 0 1 29.07.2005„Metro” pyta kandydatów na prezydenta RPW dniach 1-5 sierpnia, dziennik "Metro" opublikuje specjalny cykl redakcyjny poświęcony kandydatom na prezydenta RP, w ramach którego dziennikarka Aleksandra Pawlicka zadała pytania, na które odpowiedzi powinien znać przyszły Prezydent. Metro zapytało m.in. o politykę, o to czy kandydaci wiedzą, jak się żyje Polakom, o miejsce Polski w UE i o wojsko.