Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej
  • 0
  • 1
1.08.2005

Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej

1 sierpnia rusza kampania antynikotynowa zainicjowana wspólnie przez agencję TBWA i firmę reklamy zewnętrznej AMS. Celem kampanii jest sprowokowanie dyskusji społecznej wokół tematu palenia tytoniu. Reklama ukaże się na nośnikach firmy AMS w największych miastach Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

żywczak

19 lat temu

„Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej”

Reklamę tą uważam z bezsensowną,gdyż zasiłek ten otrzymują inni a nie umierający czy zmarły..

1 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.08.2005

Philips zaprasza na Festiwal Astigmatic

Philips jest głównym sponsorem trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic. Festiwal ten, który w tym roku odbędzie się w Gdyni w dniach 5-7 sierpnia 2005 r., wpisał się już na stałe do kalendarza festiwalowego jako jedno z największych wydarzeń muzycznych. Co roku gromadzi znanych artystów, pionierów gatunku, młodych twórców, debiutantów oraz wielotysięczne rzesze fanów muzyki elektronicznej i kultury klubowej z całego świata.