0 1 0 0 0 24.11.2005Akademia Parzenia Kawy Daily CafeRusza cykl bezpłatnych spotkań szkoleniowych dla młodych zapalonych BARISTÓW pod nazwą „Akademia Parzenia Kawy”. Sieć kawiarni Daily Cafe zaprasza tych, dla których kawa jest pasja i smakiem życia.
0 1 0 0 0 23.11.2005Studenci wybiorą najlepszychWystartowała szósta edycja cieszącego się ogromną popularnością plebiscytu „Studencki Produkt Roku”. Po raz kolejny studenci wybiorą najlepsze marki w 22 kategoriach. Laureatów plebiscytu poznamy w czerwcu przyszłego roku.
0 1 0 0 0 23.11.2005Paralotna przygotowała kampanię promocyjną dla NikonaAgencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kreację do kampanii promocyjnej typu cash back, dla lustrzanki cyfrowej D50.
0 1 0 0 0 23.11.2005Double billboard – nowa skuteczna forma reklamyDOUBLE billboard to, wprowadzona przez ARBOmedia Polska, nowa, „płaska” forma reklamy internetowej, o rozmiarach 750x200, możliwa do emisji w miejscu zarezerwowanym dotychczas dla kreacji typu baner lub standardowy billboard.
0 1 0 0 0 23.11.2005Kampania reklamowa telefonu komórkowego Siemens CX7526 listopada br. pod wspólnym hasłem „Znajdź partnera doskonałego!” startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75. Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.
0 1 0 0 0 23.11.2005Indesit sponsorem Camerimage 2005W najbliższą sobotę, 26 listopada, rozpocznie się w Łodzi ceniony na całym świecie XIII Międzynarodowy Festiwal Sztuki Operatorskiej. Już po raz trzeci sponsorem Festiwalu będzie Indesit, marka europejskiego lidera na rynku AGD – Indesit Company.
0 1 0 0 0 23.11.2005Golarki Panasonic – 50 lat doświadczeńW grudniu br. Panasonic będzie świętować 50-tą rocznicę powstania pierwszej golarki elektrycznej tej marki. Z tej okazji firma przygotowała specjalną edycję golarek. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy kampania promocyjna obejmująca prasę męską i media elektroniczne. W ramach działań marketingowych firma organizuje także konkurs smsowy dla konsumentów.
0 1 0 0 0 23.11.2005News Outdoor Group pozyskał nową spółkęNews Outdoor Group, należąca do News Corporation sieć firm działających na rynku reklamy zewnętrznej w rozwijających się krajach Europy Środkowej i Wschodniej, pozyskała nowego członka. Spółka podpisała porozumienie o objęciu 67 % udziałów w Maximedia Outdoor Adrvertising Ltd., czołowej firmie outdoorowej na rynku izraelskim, należącej dotąd do Polar Communications Ltd.
0 4 0 0 0 23.11.2005Wyniki Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2005 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2005 roku.
0 1 0 0 0 23.11.2005Nowa kampania ReservedKolekcję spod znaku RE w nowej kampanii prezentują modele, którzy wcześniej reklamowali tak znane światowe marki jak: Channel, Versace, Armani, Sonia Rykiel, Fendi czy French Connection. Ci modele to para pochodząca z Polski: Magda Frąckowiak i Przemek Szubert.