Golarki Panasonic - 50 lat doświadczeń - Marketing przy Kawie
Golarki Panasonic - 50 lat doświadczeń
  • 0
  • 1
23.11.2005

Golarki Panasonic – 50 lat doświadczeń

W grudniu br. Panasonic będzie świętować 50-tą rocznicę powstania pierwszej golarki elektrycznej tej marki. Z tej okazji firma przygotowała specjalną edycję golarek. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy kampania promocyjna obejmująca prasę męską i media elektroniczne. W ramach działań marketingowych firma organizuje także konkurs smsowy dla konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2005

22 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2005

E-turystyka coraz bardziej popularna

PBI/Gemius, w sierpniu br. przeprowadził badania na temat popularności turystycznych portali internetowych. Podobną analizę wykonał Stat.tur w maju 2005. Z obu dokumentów wynika, że rezerwacja wycieczek przez Internet coraz bardziej efektywnie konkuruje z realnymi punktami sprzedaży. Do wzrostu popularności turystyki online, przyczyniają się same spółki, działające w sektorze polskiego rynku e-commerce - w celu pozyskania klientów lojalnych wobec jednej, ulubionej marki, wykorzystują nowoczesne narzędzia i systemy informacyjno-sprzedażowe.