0 1 0 0 1 25.11.2005Złoty Spinacz dla spółki Canal+„Inicjatywa – Reklama dla dzieci” spółki CANAL+ Cyfrowy zdobyła główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność w biznesie) w konkursie „Złote Spinacze 2005” organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało spółce również wyróżnienie w kategorii „Event” za realizację projektu obchodów 10-lecia CANAL+. Nagrody wręczono 24 listopada w Warszawie podczas kongresu „PR Forum”.
0 1 0 0 0 24.11.2005Lekki sposób na życieW wybranych stacjach telewizyjnych rusza dziś kampania nowej Pożyczki Ekspresowej Banku Pekao S.A. Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „Lekki sposób na życie” jest dotarcie przed Bożym Narodzeniem do jak najszerszej grupy potencjalnych pożyczkobiorców. Media dla tej reklamy zaplanował dom mediowy Optimedia.
0 1 0 0 0 24.11.2005Agencja Advertiva rewitalizuje markę “Ser wiedeński”Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki “Ser wiedeński” firmy Ceko.
0 1 0 0 0 24.11.2005Partner ASM w SMBAgencja PARTNER ASM została 67 członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 24.11.2005Wspólna akcja Indykpolu i Polskiej Akcji HumanitarnejIndykpol jako firma odpowiedzialna społecznie przeprowadzi w okresie 15.12.05-15.01.06, akcję polegającą na zbieraniu środków finansowych na ufundowanie posiłków w szkołach w ramach akcji Pajacyk. Partnerem akcji, oprócz Polskiej Akcji Humanitarnej, będzie sieć hipermarketów Geant.
0 1 0 0 0 24.11.2005Nowy klient MmdDo grona klientów działu Nowych Technologii agencji Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants dołączyła firma Elitegroup Computer Systems. Agencja zapewnia wsparcie w działaniach Public Relations oraz marketingowych, takich jak np. prowadzenie relacji z mediami oraz koordynowanie redakcyjnych testów nowych produktów.
0 1 0 0 0 24.11.2005Nowe wiaty AMS w Szczecinie już stojąW Szczecinie stanęły pierwsze wiaty przystankowe firmy AMS – największego operatora reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe konstrukcje w barwach miasta, czerwone z granatowymi pasami, ustawiono na siedmiu przystankach. Kolejnych siedem konstrukcji AMS wzniesie w ciągu najbliższych dwóch dni.
0 1 0 0 0 24.11.2005„Podaruj dzieciom dom na święta”„Podaruj dzieciom dom na święta” to hasło kampanii, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kampania oficjalnie rozpoczyna się w piątek, 25 listopada i potrwa do końca grudnia.
0 1 0 0 0 24.11.2005Żołądkowa Gorzka z wizerunkiem Marka WłodarczykaW listopadzie rozpoczęła się kampania promocyjna marki Żołądkowa Gorzka. Akcja rozpoczęta w sklepach alkoholowych na terenie województwa lubelskiego w niedługim czasie dotrze do większości sklepów monopolowych w całej Polsce. Do współpracy przy tych działaniach Polmos Lublin pozyskał Marka Włodarczyka - znanego komisarza Zawadę z serialu Kryminalni.
0 1 0 0 0 24.11.2005Ruszył AdkontekstWirtualna Polska wraz z NetSprint.pl wprowadziła system pozwalający wyświetlać reklamę kontekstową w postaci Boksów Adkontekst. Boksy Adkontekst, pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, pojawią się wkrótce również na serwisach zewnętrznych w stosunku do Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, generując przychody także dla właścicieli tych witryn.