Double billboard - nowa skuteczna forma reklamy - Marketing przy Kawie
Double billboard - nowa skuteczna forma reklamy
  • 0
  • 1
23.11.2005

Double billboard – nowa skuteczna forma reklamy

DOUBLE billboard to, wprowadzona przez ARBOmedia Polska, nowa, „płaska” forma reklamy internetowej, o rozmiarach 750×200, możliwa do emisji w miejscu zarezerwowanym dotychczas dla kreacji typu baner lub standardowy billboard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2005

Kampania reklamowa telefonu komórkowego Siemens CX75

26 listopada br. pod wspólnym hasłem „Znajdź partnera doskonałego!” startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75. Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.