Wyniki Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2005 r.
  • 0
  • 4
23.11.2005

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2005 r.

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2005 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2005

22 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2005

E-turystyka coraz bardziej popularna

PBI/Gemius, w sierpniu br. przeprowadził badania na temat popularności turystycznych portali internetowych. Podobną analizę wykonał Stat.tur w maju 2005. Z obu dokumentów wynika, że rezerwacja wycieczek przez Internet coraz bardziej efektywnie konkuruje z realnymi punktami sprzedaży. Do wzrostu popularności turystyki online, przyczyniają się same spółki, działające w sektorze polskiego rynku e-commerce - w celu pozyskania klientów lojalnych wobec jednej, ulubionej marki, wykorzystują nowoczesne narzędzia i systemy informacyjno-sprzedażowe.