0 1 0 0 0 17.06.2005Wyjaśnienia Press-Service do sprostowania Instytutu Monitorowania MediówWyjaśnienie zarzutów zawartych w sprostowaniu przez Instytut Monitorowania Mediów przeciwko informacji prasowej podanej przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 17.06.2005Pozytywki dla Najbardziej pozytywnych miejsc WarszawyPozytywki to wyróżnienia przyznawane przez organizatorów programu Pozytywne Miasto Clear Channel osobom, instytucjom lub organizacjom za działania na rzecz budowy pozytywnego klimatu polskich miast i zmiany wizerunku dużego miasta na bardziej bliski i przyjazny jego mieszkańcom.
0 1 0 0 0 17.06.2005Oko w oko z ekspertemWraz z letnim słońcem pojawia się System Porad Eksperckich Tymbark FIT, którego autorem jest agencja interaktywna HYPERmedia.
0 1 0 0 0 17.06.2005„Nie czytaj gazet – bądź głupszy” Wyniki 3. edycji konkursu Galerii Plakatu AMSRozstrzygnięto 3. edycję otwartego konkursu Galerii Plakatu AMS na plakat społeczny pod hasłem „Bądź mądry, czytaj prasę”. Celem konkursu było wyłonienie najlepszego plakatu społecznego, nawołującego do czytania prasy. Plakaty miały pokazywać korzyści płynące z kontaktu ze słowem drukowanym i zachęcać do częstszego sięgania po gazety i czasopisma. Z myślą o wykorzystaniu siły reklamy zewnętrznej do wspierania czytelnictwa prasy w Polsce, w organizację tej edycji konkursu zaangażowała się Izba Wydawców Prasy.
0 1 0 0 0 17.06.2005HBO na stojaka! na Festiwalu Dobrego HumoruWielokrotnie nagradzany w różnych kategoriach program HBO na stojaka! po raz kolejny staje w szranki z najlepszymi polskimi programami rozrywkowymi. Z okazji festiwalu gdańszczanie będą mogli również obejrzeć wystawę prac cenionego karykaturzysty Konstantina Tenka, które stanowią ilustrację albumu HBO na stojaka! od przodu i od tyłu.
0 1 0 0 0 17.06.2005Amerykański klient agencji SUPERMEDIA InteractiveKolejnym klientem agencji SUPERMEDIA Interactive została amerykańska firma Aldec, znana na całym świecie w środowisku inżynierów elektroników ze specjalistycznego oprogramowania wspierającego projektowanie zaawansowanych układów elektronicznych.
0 1 0 0 0 17.06.2005Polskie Centrum Marketingowe zwiększyło potencjał bazy klientów biznesowych EfektPo kilku miesiącach prac, Spółka Polskie Centrum Marketingowe zakończyła rozbudowę jednego ze swoich sztandarowych produktów: Bazy klientów biznesowych Efekt. Baza została powiększona do 1,5 mln rekordów i stanowi aktualnie jedno z najlepszych źródeł wiedzy o przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.
0 1 0 0 0 17.06.2005Projekt CCP „Help Desk Samsung” nagrodzony „Boomerangiem”Call Center Poland otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii Telemarketing B2C za projekt „Help Desk Samsung Electronics Polska”. Po raz pierwszy w historii konkursu „Boomerang” został przyznany firmie telemarketingowej. Dotychczas w kategorii Telemarketing przyznawano tylko wyróżnienia –„ Złotą Słuchawkę”
0 1 0 0 0 17.06.2005Drugi etap kolorowych emocji iN PLUS dla BaumitSukcesem zakończyła się realizacja pierwszej części eventu Największy Obraz Świata realizowanego przez wrocławską Agencję iN PLUS PUBLIC RELATIONS. Wydarzenie zorganizowane zostało w ramach nowego projektu społecznego Kolorowe Emocje, przygotowanego dla firmy Baumit - producenta materiałów budowlanych.
0 1 0 0 0 17.06.2005Nowy trend marketingowy na Adriatyk.com.plPo bumie na dotcomy, w światowym internecie można zaobserwować nowy trend marketingowy – programy afiliacyjne (z ang. affiliate). Przyszłość internetu to rozwój reklamy on-line na zasadzie tzw. wertykalnych umów pomiędzy największymi portalami lub pomiędzy portalami powiązanymi tematycznie. Jedną z form takiej współpracy są programy afiliacyjn – mówi Martyna Fon, PR Manager portalu www.adriatyk.com.pl