0 1 0 10.04.2006Zostań Cyberrado! Cyberbonus 2006 wystartowałRozpoczęła się kolejna, 8. edycja programu motywacyjnego Fujitsu Siemens Computers obsługiwanego przez Webtel – Interactive Solutions.
0 1 0 10.04.2006Headlines rozpoczyna współpracę z Mio Technology LimitedAgencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła w marcu 2006 współpracę z Mio Technology Limited. Umowa obejmuje stałą współpracę w zakresie tworzenia koncepcji i realizacji działań media relations. Headlines zajmie się także organizacją konferencji prasowej i spotkania dla polskich dystrybutorów marki Mio Digiwalker.
0 1 0 10.04.2006Właściciele DougFaberFamily powołują MothershipFilip Friedmann i Jacek Olechowski, właściciele DougFaberFamily (DFF) podjęli decyzję o powołaniu spółki Mothership.
0 1 0 10.04.2006Wspólnie dla branży kosmetycznejAgencja badawcza Inquiry i Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości podpisały porozumienie o współpracy. Jego celem jest m. in. wspólne realizowanie projektów badawczych dotyczących branży kosmetycznej.
0 1 0 10.04.2006INTERIA.PL śle SMS-y klientom BPH TFIDział Sprzedaży Systemów i Technologii INTERIA.PL wdrożył dla BPH TFI mechanizm bramek SMS oparty na technologii GSM. Z usługi korzystają klienci, zainteresowani otrzymywaniem na bieżąco informacji finansowych.
0 1 0 10.04.200630 lecie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej – PolferriesAgencja reklamowa STGR Creative Agency, przygotowała dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej Polferries - największego polskiego touroperatora specjalizującego się w transporcie morskim do Skandynawii, 2 miesięczną kampanię outdoorową.
0 1 0 10.04.2006Pogromca ślimozy PYSIO Banana BumPo dwóch tygodniach groźna epidemia ślimozy, choroby objawiającej się ślamazarnością, brakiem energii i apatią została powstrzymana. Wybawieniem od ślimozy okazał się PYSIO Banan Bum wynaleziony przez firmę Agros Nova.
0 1 0 10.04.2006Natural PuritySaatchi & Saatchi przygotowała kreację i strategię kampanii wódki Finlandia w pubach i restauracjach.
0 1 0 7.04.2006SALES LINK promuje Placek po węgiersku – nowy produkt KnorrPod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.
0 1 0 7.04.2006DATA PR realizuje strategię PR dla Armatury Kraków SADATA PR konsekwentnie realizując strategię umacniania pozycji Armatury Kraków S.A. jako lidera na rynku armatury zorganizowała w Warszawie, w siedzibie BCC spotkanie prasowe.