0 1 0 0 0 13.12.2005Inne SpojrzenieNa stronach Wirtualnej Polski odbywa się wielka aukcja dzieł sztuki współczesnej, z której dochód przeznaczony zostanie na wsparcie realizacji projektów edukacyjnych i wychowawczych realizowanych przez Grupę Pedagogiki i Animacji Społecznej Warszawa Praga Północ.
0 1 0 0 0 13.12.2005Nagrody w konkursach łatwiej dostępneDataConcept oraz Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży BRIEF przeprowadziły na początku grudnia wspólną akcję mającą na celu promocję nowego kanału dystrybucji materiałów reklamowych, jakim jest sieć Saloników Prasowych Kolporter.
0 1 0 0 0 13.12.2005Nowy Dzień w PCMPolskie Centrum Marketingowe w listopadzie br. rozpoczęło współpracę z Agora SA, wydawcą gazety „Nowy Dzień” i innych tytułów m.in. „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 13.12.2005Indesit sponsorem tytularnym Europejskiej Ligi Mistrzów Piłki Siatkowej 2005/2006Marka Indesit ponownie jest sponsorem tytularnym Europejskiej Ligi Mistrzów Indesit w Piłkę Siatkową. Jest to kolejny etap strategii marketingowej marki nastawionej na sponsoring sportowy, a także kontynuacja działań związanych z piłką siatkową. Działania mają na celu realizowanie filozofii marki, która brzmi „My pracujemy, Ty masz wolne”.
0 1 0 0 0 13.12.2005Wspólne siły Agape i Banku Polskiej SpółdzielczościAgencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczyna współpracę z Bankiem Polskiej Spółdzielczości. Razem będą wydawać miesięcznik dla pracowników Banku BPS i zrzeszonych Banków Spółdzielczych pt. „Bank Wspólnych Sił”.
0 1 0 0 0 13.12.2005SUPERMEDIA Interactive i IBM PolskaOd października bieżącego roku SUPERMEDIA Interactive uczestniczy w programie partnerskim IBM Polska. Jest to nowy krok w rozwoju agencji interaktywnej, zmierzający do rozszerzenia oferty o rozwiązania z najwyższej półki aplikacji webowych.
0 1 0 0 0 13.12.2005PR Kwadrat dla międzynarodowej firmy finansowejWarszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z liderem rynku leasingu nieruchomości, LHI Leasing Polska.
0 1 0 0 0 13.12.2005Zakupy w sieciCoraz więcej osób przedświąteczną gorączkę zakupów omija kupując w sklepach i na aukcjach internetowych. O tym, kto kupuje przez internet informuje raport Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 13.12.2005Świąteczny projekt Banku Millennium6 grudnia odbyła się ceremonia iluminacji Choinki Millennium. Był to kulminacyjny punkt świątecznego projektu, w ramach którego Banku Millennium podarował mieszkańcom Warszawy i całej Polski najwyższą w Europie choinkę.
0 1 0 0 0 12.12.2005Młode orły w ARRS EffecticaPodczas tegorocznej edycji Złotych Orłów 2005 ogłoszono wyniki konkursu pt. „Oswoić Pałac” organizowanego przy współpracy z Pałacem Kultury i Nauki oraz Biurem Promocji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Wśród nominowanych osób do nagrody "Młode Orły" znalazła się Magda Jaskułowska – młoda art director z agencji reklamowej ARRS Effectica we Wrocławiu. Jej praca pod tytułem „Not guilty” została dostrzeżona spośród 60 zgłoszeń, które napłynęły na konkurs i zdobyła jedno z trzech wyróżnień przyznanych w trakcie uroczystości.