0 1 0 10.04.2006Słynne Przewodniki Michelin po polskuWydawnictwo Bezdroża zostało partnerem wydawniczym jednego z najbardziej znanych wydawców przewodników na świecie – firmy Michelin. Celem współpracy jest wprowadzenie na rynek polskojęzycznej edycji przewodników Michelin.
0 1 0 10.04.2006Salt & Pepper współpracuje z Bankiem BISEAgencja reklamowa Salt & Pepper kierowana przez Aleksandra Koczy oraz Grzegorza Brzóskę, po wygranym przetargu, rozpoczyna współpracę z Bankiem Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Współpraca ma charakter obsługi typu full service w zakresie strategii, kreacji oraz mediów.
0 1 0 10.04.2006„Odpowiedzialny Biznes – utopia czy mądra strategia biznesowa?”W dniach 10 – 11 kwietnia, w Poznaniu, odbędzie się Studencka Akademia Odpowiedzialnego Biznesu, czyli największe seminarium na temat Corporate Social Responsibility w Polsce. Organizatorami Akademii są AIESEC oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). Celem wydarzenia jest szerzenie wiedzy na temat odpowiedzialnego biznesu wśród studentów – przyszłych menedżerów. Seminarium otworzy Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego.
0 1 0 10.04.2006Kampania wspierająca NISSANA X-Trail ColumbiaNa początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa samochodu NISSAN X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA. Kampania obejmująca telewizję i prasę potrwa do końca kwietnia br.
0 1 0 10.04.2006Pierwsi SINGLE jadą do EgiptuTravelplanet.pl S.A. wraz ze swoim partnerem - Klubem Singla „Połówki Pomarańczy” - organizuje pierwszy w Polsce wyjazd tylko dla singli. To efekt zawiązanej w listopadzie współpracy, dzięki której powstała pierwsza w Polsce oferta turystyczna dostosowana do specyficznych potrzeb tej grupy.
0 1 0 10.04.2006Kolejna realizacja PARTNER ASM dla BAKOMYPARTNER ASM realizuje działania merchandisingowe dla firmy Bakoma S.A. Prowadzone działania mają charakter ogólnopolski i obejmują swym zasięgiem trzy sieci hipermarketów: Geant, Carrefour i Real. Merchandiserzy PARTNER ASM odpowiadają za wszystkie produkty BAKOMA S.A. Nowością w asortymencie Bakoma S.A. są Twisty, jogurty pitne w butelce. Jest to pierwszy produkt tego typu na naszym rynku.
0 1 0 10.04.2006Sunset Suits z GoaheadFirma Sunset Suits, producent nowoczesnej odzieży męskiej - właściciel sieci 100 salonów w Polsce oraz na Litwie, Łotwie, w Estonii i Czechach, w wyniku przetargu, zleciła agencji reklamowej Goahead przygotowanie wizualizacji wiosna-lato 2006.
0 1 0 10.04.2006DIALOG leży w naszej naturze…W poniedziałek 10 kwietnia br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii DIALOG S.A.
0 1 0 10.04.2006Kampania promująca systemy instalacyjneDnia 15 kwietnia br. rusza nowa kampania reklamowa firmy Geberit. Dwutygodniowa kampania jest skierowana do klienta ostatecznego i obejmie telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon - możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl lekkość i estetyczny wygląd produktów.
0 1 0 10.04.2006Sinea Medica częścią Sinea GroupAgencja reklamowa Sinea Group stworzyła dział specjalizujący się w marketingu medycznym i farmaceutycznym. Zadaniem działu jest opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, tworzenie kampanii BTL i ATL, organizowanie eventów, szkoleń, sympozjów.