„Nie przerywaj, kochanie – to potrwa sekundkę”
  • 0
  • 1
20.12.2005

„Nie przerywaj, kochanie – to potrwa sekundkę”

Telefonia komórkowa w Polsce ma zaledwie 13 lat, a jest już zjawiskiem zupełnie powszechnym. W tym czasie dokonały się w naszym kraju ogromne zmiany i może dlatego nieoczywiste jest to, jak znaczący udział w odmianie naszych postaw i zachowań ma przenośny aparat telefoniczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2005

Raport On Board PR: Marka dewelopera i klient

Raport On Board PR „Marka dewelopera i klient” ma stanowić pomoc dla deweloperów przy planowaniu działań komunikacyjnych. Opisuje oczekiwania Polaków wobec marki dewelopera, skalę wpływu na reputację firm różnych źródeł opinii, rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo i doświadczenia to cechy, które przedsiębiorstwa branży deweloperskiej powinny najmocniej eksponować. Raport wskazuje też na rolę opinii klientów firm jako najbardziej wiarygodnego źródła informacji o firmach deweloperskich i wiodącą rolę artykułów w prasie i audycji radiowo-telewizyjnych w kształtowaniu percepcji przedsiębiorstwa.

19 grudnia 2005