Internauci rzucają palenie
  • 0
  • 1
20.12.2005

Internauci rzucają palenie

Drogą przetargu firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła agencji interaktywnej OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia. Ten zaawansowany technologicznie projekt, stanowiący element szeroko zakrojonej kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2005

Raport On Board PR: Marka dewelopera i klient

Raport On Board PR „Marka dewelopera i klient” ma stanowić pomoc dla deweloperów przy planowaniu działań komunikacyjnych. Opisuje oczekiwania Polaków wobec marki dewelopera, skalę wpływu na reputację firm różnych źródeł opinii, rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo i doświadczenia to cechy, które przedsiębiorstwa branży deweloperskiej powinny najmocniej eksponować. Raport wskazuje też na rolę opinii klientów firm jako najbardziej wiarygodnego źródła informacji o firmach deweloperskich i wiodącą rolę artykułów w prasie i audycji radiowo-telewizyjnych w kształtowaniu percepcji przedsiębiorstwa.