Espresso

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Nowa linia Miraculum Sensitive Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.

13 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2006

Muzyczne preferencje klientów

Pop, rock i „złote przeboje” są rodzajami muzyki preferowanymi przez klientów Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Niechętnie słuchane rytmy obejmują techno, metal czy disco polo – wynika z przeprowadzonych badań konsumenckich. Badania przeprowadzono pod kierownictwem doktora habilitowanego Bogusława Kwarciaka we współpracy z magister Ewą Andurą przez Dział Badań Rynku i Rozwoju Produktu firmy Internet Media Services. Uzyskane dane pozwolić mają na rozwijanie specjalnego programu muzycznego emitowanego w outlecie.

12 stycznia 2006

Poprzednie Następne