0 1 0 0 0 16.01.2006K2 Internet S.A. dla PeugeotZ dniem 9 stycznia ruszyła kampania e-promocyjna „DOBRZE CI SIĘ WYDAJE” przygotowana przez K2.
0 1 0 0 0 16.01.2006Nowa linia Miraculum Sensitive SkinGrupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.
0 1 0 0 0 16.01.2006Internauci WP wybrali Człowieka Roku 2005Donald Tusk został wybrany Człowiekiem Roku 2005 w plebiscycie Wirtualnej Polski. Głosowało na niego 24% Internautów. Drugie miejsce zajął Jarosław Kaczyński, który zdobył 17% głosów, na trzeciej pozycji uplasowały się "Nasze Złotka" – 15%.
0 1 0 0 0 13.01.2006Outdoor Clear Channel Poland w TescoFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych w Tesco Polska. Umowa została podpisana na 5 lat, a jej szacowana wartość wyniesie ok. 12,5 mln PLN.
0 1 0 0 0 13.01.2006Albedo Marketing interaktywniePoznańska agencja Albedo Marketing w ramach swoich struktur wyodrębniła nowy dział: Albedo Interactive, który będzie zajmować się wykorzystaniem najnowszych technik komunikacji jako wsparcia dla realizowanych przez agencję działań promocyjnych.
0 1 0 0 0 13.01.2006Kampania Capivit A+E w salonach kosmetycznychAgencja Nowe Media Group realizuje ogólnopolską kampanię reklamową preparatu Capivit A+E firmy GlaxoSmithKline na nośnikach reklamy wewnętrznej w salonach kosmetycznych.
0 1 0 0 0 13.01.2006Nowi klienci agencji Twenty Four Seven PRAgencja Twenty Four Seven PR wygrała przetargi na dwa projekty dla Nivea Polska S.A. oraz na zorganizowanie kampanii wewnętrznej dla pracowników warszawskiej Huty Arcelor.
0 1 0 0 0 13.01.2006Muzyczne preferencje klientówPop, rock i „złote przeboje” są rodzajami muzyki preferowanymi przez klientów Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Niechętnie słuchane rytmy obejmują techno, metal czy disco polo – wynika z przeprowadzonych badań konsumenckich. Badania przeprowadzono pod kierownictwem doktora habilitowanego Bogusława Kwarciaka we współpracy z magister Ewą Andurą przez Dział Badań Rynku i Rozwoju Produktu firmy Internet Media Services. Uzyskane dane pozwolić mają na rozwijanie specjalnego programu muzycznego emitowanego w outlecie.
0 1 0 0 0 13.01.2006CenineczkaW pierwszym tygodniu stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna.
0 1 0 0 0 12.01.2006Udany rok Paralotnej4 nagrody (Srebrne Effie, dwie kreatury i wyróżnienie na konkursie Złote Orły), 5 nowych klientów i 6 nowych osób w zespole to bilans roku agencji Paralotna.