Muzyczne preferencje klientów
  • 0
  • 1
13.01.2006

Muzyczne preferencje klientów

Pop, rock i „złote przeboje” są rodzajami muzyki preferowanymi przez klientów Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Niechętnie słuchane rytmy obejmują techno, metal czy disco polo – wynika z przeprowadzonych badań konsumenckich. Badania przeprowadzono pod kierownictwem doktora habilitowanego Bogusława Kwarciaka we współpracy z magister Ewą Andurą przez Dział Badań Rynku i Rozwoju Produktu firmy Internet Media Services. Uzyskane dane pozwolić mają na rozwijanie specjalnego programu muzycznego emitowanego w outlecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54865 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 stycznia 2006

12 stycznia 2006