K2 Internet S.A. dla Peugeot
  • 0
  • 1
16.01.2006

K2 Internet S.A. dla Peugeot

Z dniem 9 stycznia ruszyła kampania e-promocyjna „DOBRZE CI SIĘ WYDAJE” przygotowana przez K2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53959 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Nowa linia Miraculum Sensitive Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.

13 stycznia 2006