0 1 16.01.2006K2 Internet S.A. dla Peugeotmarketing internetowy TweetZ dniem 9 stycznia ruszyła kampania e-promocyjna „DOBRZE CI SIĘ WYDAJE” przygotowana przez K2.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53959 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.01.2006Nowa linia Miraculum Sensitive SkinGrupa Kolastyna wprowadziła na rynek nową linię Miraculum Sensitive Skin, organizując konferencję prasową, która odbyła się w wyjątkowym klimacie restauracji AleGloria w Warszawie. Firmę reprezentowali członkowie Zarządu Grupy Kolastyna: Andrzej Grzegorzewski - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Tomasz Syller - Wiceprezes Zarządu, Aleksander Siuda - Członek Zarządu, Andrzej Kuźma – Prezes Fabryki Kosmetyków Miraculum S.A. Gospodarzami spotkania były: Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Dyrektor ds. Marketingu Strategicznego oraz Anna Mamczur, Dyrektor ds. PR Grupy Kolastyna.
0 1 0 0 0 16.01.2006Internauci WP wybrali Człowieka Roku 2005Donald Tusk został wybrany Człowiekiem Roku 2005 w plebiscycie Wirtualnej Polski. Głosowało na niego 24% Internautów. Drugie miejsce zajął Jarosław Kaczyński, który zdobył 17% głosów, na trzeciej pozycji uplasowały się "Nasze Złotka" – 15%.
0 1 0 0 0 13.01.2006Outdoor Clear Channel Poland w TescoFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych w Tesco Polska. Umowa została podpisana na 5 lat, a jej szacowana wartość wyniesie ok. 12,5 mln PLN.
0 1 0 0 0 13.01.2006Albedo Marketing interaktywniePoznańska agencja Albedo Marketing w ramach swoich struktur wyodrębniła nowy dział: Albedo Interactive, który będzie zajmować się wykorzystaniem najnowszych technik komunikacji jako wsparcia dla realizowanych przez agencję działań promocyjnych.