Espresso

9 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2005

Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.

Trwa intensywna kampania produktów PTC. Kampania „Happy SMS”, „Heyah” i „Darmowye Wieczorów”, obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej, które precyzyjnie docierają do ściśle określonych grup docelowych. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2005

Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny po raz pierwszy w Polsce

Burmistrz, Gmina i Urząd Miasta Zielonka (woj. mazowieckie) uwierzyły w wizjonerskie rozwiązanie umożliwiające zastosowanie telefonu komórkowego jako narzędzia do składania podpisu elektronicznego. One-2-One, SignForm i PWPW opracowały projekt wprowadzenia na rynek Bezpiecznego Mobilnego Podpisu Elektronicznego, który przedstawiono podczas konferencji 8 marca 2005r w Warszawie. Po raz pierwszy w Polsce na przykładzie gminy Zielonka zaprezentował to Jan Kowalski składając do Urzędu Miasta wniosek o otwarcie działalności gospodarczej za pomocą telefonu komórkowego. Głównym organizatorem wydarzenia jest Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.

Poprzednie Następne