0 1 0 0 0 12.01.2006Nagroda specjalna w konkursie Euromarka za działalność prospołecznąW prestiżowym konkursie Euromarka polska firma farmaceutyczna Adamed otrzymała nagrodę specjalną za działalność prospołeczną. Jury doceniło zaangażowanie firmy w prowadzenie kampanii „Odnaleźć siebie”, „Głęboki oddech” i „Bezpieczne stosowanie leków”. Realizacją wszystkich programów zajmowała się firma On Board PR.
0 1 0 0 0 12.01.2006Agencja Advertiva projektuje opakowania ApettoAgencja Reklamowa Advertiva zaprojektowała opakowania i etykiety nowych produktów śródziemnomorskich, które pojawią się na półce pod nazwą “Apetto”. W pierwszym etapie na półkach sklepowych pojawiły się makarony (“spaghetti”, “świderki” i “rurki skośne”) oraz dwie butelki oleju z pestek winogron. Przygotowywane są opakowania kolejnych produktów.
0 1 0 0 0 12.01.2006mBank mecenasem przedsiębiorczościmBank, wspierając kreatywność i innowacyjność młodych ludzi, został mecenasem Olimpiady Wiedzy o Regionie i Przedsiębiorczości, zorganizowanej przez Konsulat Brytyjski w Łodzi.
0 1 0 0 0 12.01.2006TP wspiera Polskę i Ukrainę w organizacji Euro 2012Agencja interaktywna Digital One zaprojektowała i wykonała serwis internetowy www.e2012.org. Głównym jego celem jest zbudowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej, jako patrona polsko - ukraińskiej kandydatury na organizatora Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku. Serwis skierowano do miłośników footbolu, dziennikarzy, liderów opinii (publicyści, sportowcy, biznesmeni ) oraz pracowników TP.
0 1 0 0 0 12.01.2006„Rozbij bank” Złotych Przebojów9 stycznia należące do Agory Radio Złote Przeboje rozpoczęło przy współpracy One-2-One - lidera rozwiązań mobilnych dla mediów - SMSową, zabawę "Rozbij bank", w której do wygrania są pieniądze.
0 1 0 0 0 12.01.2006Click5 w finale Flashforward Film Festival 2006Przygotowany przez agencję serwis internetowy MD Extreme (www.md-extreme.pl), promujący markę Mountain Dew został nominowany w kategorii „Commerce”, w której rywalizuje, między innymi, z kanadyjską stroną należącej do koncernu Honda marki Acura. Warto dodać, że Click5 jest jedyną polską agencją reprezentowaną na tegorocznym Flashforward Film Festival.
0 1 0 0 0 12.01.2006Złote Misie HARIBO SUPERPRODUKTEM 2005Najpopularniejszy produkt, z szerokiej gamy słodyczy oferowanych przez HARIBO, został uznany przez ekspertów za SUPERPRODUKT 2005. 10 stycznia 2006 r. już po raz trzeci wręczono nagrody magazynu dla rodziców „Mam Dziecko.
0 1 0 0 0 11.01.2006Konkurs dla kibiców skoków narciarskichDataConcept po raz kolejny zadbała o zabawę dla kibiców sportowych. Tym razem Firma uruchomiła 11 stycznia 2006 r. serwis konkursowy www.konkurs-narciarski.pl dla kibiców skoków narciarskich.
0 1 0 0 0 11.01.2006Nowy serwis WWW dla Saint-Gobain Isover PolskaSaint-Gobain Isover Polska, światowy lider branży izolacyjnej w Polsce, rozpoczął 2006 rok od uruchomienia zupełnie nowego serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.isover.pl. Serwis oferuje internautom m.in. możliwość obliczenia zysku płynącego z izolacji budynku, zwiedzanie wnętrz wirtualnego domu stworzonego w oparciu o najbardziej przemyślane rozwiązania, a także szansę prowadzenia konsultacji on-line z ekspertem firmy ISOVER. Za koncepcję oraz wykonanie serwisu odpowiedzialna jest krakowska agencja Ennovate.
0 1 0 0 0 11.01.2006Trzy projekty K2 dla liderów branży FMCGW ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone.