Outdoor Clear Channel Poland w Tesco
  • 0
  • 1
13.01.2006

Outdoor Clear Channel Poland w Tesco

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych w Tesco Polska. Umowa została podpisana na 5 lat, a jej szacowana wartość wyniesie ok. 12,5 mln PLN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2006

Muzyczne preferencje klientów

Pop, rock i „złote przeboje” są rodzajami muzyki preferowanymi przez klientów Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu. Niechętnie słuchane rytmy obejmują techno, metal czy disco polo – wynika z przeprowadzonych badań konsumenckich. Badania przeprowadzono pod kierownictwem doktora habilitowanego Bogusława Kwarciaka we współpracy z magister Ewą Andurą przez Dział Badań Rynku i Rozwoju Produktu firmy Internet Media Services. Uzyskane dane pozwolić mają na rozwijanie specjalnego programu muzycznego emitowanego w outlecie.