0 1 0 0 0 16.02.2006Wirus HPV w InternecieHeadlines Brand & Corporate Communication, we współpracy z Activeweb Medical Solutions, przygotowała stronę internetową poświęconą kampanii "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy". Strona, dostępna pod adresem www.hpv.pl, została stworzona zarówno z myślą o kobietach, jak i o środowisku medycznym, dla którego przeznaczona jest specjalistyczna, kodowana część strony.
0 1 0 0 0 16.02.2006Call Center Poland prowadzi projekt dla 3M ESPE3M ESPE - firma oferująca szeroką gamę nowoczesnych produktów dla lekarzy stomatologów oraz techników dentystycznych, stanowiąca część giganta wśród światowych firm 3M (Minnesota Mining and Manufacturing) rozpoczyna zintegrowaną kampanię promocji sprzedaży.
0 1 0 0 0 16.02.2006Media Concept wygrał w KomforcieMedia Concept - dom mediowy pracujący m.in. dla takich budżetów jak Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex, Allegro, Vistula, Wólczanka, Grupa Skanska, New Nordic, Tubądzin - wygrał przetarg na obsługę budżetu telewizyjnego sieci sklepów podłogowych „Komfort”.
0 1 0 0 0 16.02.2006Nowy serwis Tymbark – „zielona moc rośnie w siłę”W sieci pojawił się już odświeżony i bardziej interaktywny serwis www.tymbark.com.pl. Za rekonstrukcję strony tej znanej marki odpowiada agencja marketingu innowacyjnego Zentropy Partners, która zmodyfikowała zarówno warstwę wizualną, jak i funkcjonalną witryny.
0 1 0 0 0 16.02.2006Infinity Group dla Polsat SportInfinity Group na zlecenie kanału Polsat Sport zrealizowała wortal Polsat Sport TV (www.polsatsport.tv). Wortal uruchomiono w styczniu b.r. Jest to projekt o tyle ciekawy, że dalsze prace zmierzać będą w kierunku rozwinięcia w nim modułów telewizji interaktywnej.
0 1 0 0 0 16.02.2006EURO RSCG Warsaw wraz z EURO RSCG 4D dla marki PeugeotW lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeot – nowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut. W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.
0 1 0 0 0 16.02.2006Pierwsza agencja PR w RadomiuDo grona agencji public relations w Polsce dołączy nowa. Będzie to pierwsza agencja public relations w Radomiu. Oficjalnie rozpocznie działalność 1 marca 2006 r. W tej chwili agencja kończy wszelkie formalności związane z jej powstaniem.
0 1 0 0 0 15.02.2006Impactory mają swojego internetowego partneraSatysfakcja klienta stała się podstawą do rozmów dotyczących partnerstwa.
0 1 0 0 0 15.02.2006Agencja Philip Morgan dla marki LudwikAgencja Philip Morgan z Krakowa ponownie wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Ludwik.
0 1 0 0 0 15.02.2006Partnerstwo oznacza sukcesHP Integrity ISV 2.0 to nazwa unikalnej kampanii wizerunkowej, którą Agencja Publicis przygotowała dla HP, producenta serwerów HP Integrity. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnych efektów partnerstwa producenta sprzętu komputerowego i firm dostarczających oprogramowanie.