0 1 0 0 0 31.05.2005Poszukiwacz zaginionych owocówW ostatnich dniach maja wystartowała kolejna kampania reklamowa PYSIA. Potrwa 4 tygodnie, a swoim zasięgiem obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7). Jak zwykle wykorzystane zostaną również dziecięce kanały tematyczne - Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.
0 1 0 0 0 30.05.2005Soul and Mind Group dla MokateMokate Sp. z o.o. podjęła decyzję o odświeżeniu wizerunku opakowania jednej ze swoich podstawowych marek - Kawy Mokate 3in1.
0 1 0 0 0 30.05.2005Portal Pasażer rozpoczyna akcję „Lądujemy w …”Portal Pasażer (www.pasazer.com) - najbardziej dynamiczny serwis o podróżach lotniczych w polskim internecie – rozpoczyna realizację nowatorskiego programu badawczo- promocyjnego.
0 1 0 0 0 30.05.2005Rozpoczyna się kampania nowego PlakaW mijający weekend ruszyła kampania reklamowa nowego Plaka - środka do czyszczenia nawiewów w aucie. Kampania została przygotowana przez lubelską agencję Cumulus na zlecenie importera preparatu – firmy PPH Parys.
0 1 0 0 0 30.05.2005Nowa oferta Acxiom PolskaAcxiom Polska przygotował nową ofertę subskrypcji pytań w realizowanym programie zbierania danych o polskich konsumentach. Propozycja jest skierowana do firm, którym zależy na pozyskaniu baz adresowych klientów zainteresowanych ich produktami lub też zebraniu aktualnych informacji rynkowych dotyczących ich działalności.
0 1 0 0 0 30.05.2005Coca-Cola light, czyli flirt kontrolowanyCoca-Cola Poland Services rozpoczęła akcję samplingową „Mowa ciała, czyli flirt kontrolowany” w sześciu największych miastach Polski. Sampling obejmuje 1,9 mln puszek zimnej Coca-Cola light, które rozdawane są od 4 maja do 2 lipca na uczelniach, w klubach, w biurowcach, w punktach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Odbiorcami akcji są osoby w wieku 20-39 lat.
0 1 0 0 0 30.05.2005Dziedzictwo marki„Dziedzictwo marki” pod takim hasłem rusza nowa, wyjątkowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego.
0 1 0 0 1 25.05.2005Telekomunikacja Polska zainstalowała już 1000 „Telefonów do Mamy”Z okazji Dnia Matki Telekomunikacja Polska przygotowała akcję "Jest 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy". Jest ona częścią autorskiego projektu "Telefon do Mamy", w ramach którego TP instaluje kolorowe, przyjazne dzieciom aparaty telefoniczne na oddziałach szpitali w całej Polsce. Akcja ta zbiegnie się z instalacją już 1000-nego "Telefonu do Mamy".
0 1 0 0 0 25.05.2005Majówka Haiera w GdyniW dniach 1-3 maja br. na pl. Grunwaldzkim w Gdyni po raz trzeci odbyła się Majówka z Haierem. Podobnie jak w ubiegłym roku, firma Haier wraz z Urzędem Miasta Gdyni zorganizowała trwający trzy dni maraton artystyczny.
0 1 0 0 0 25.05.2005Carlsberg w Pizza HutCarlsberg i Pizza Hut zapraszają swoich wiernych fanów na kolejną edycję wspólnego marketingowego przedsięwzięcia, pod hasłem „Leje się podwójnie”.