0 1 15.02.2006Agencja Philip Morgan dla marki Ludwikprzetargi TweetAgencja Philip Morgan z Krakowa ponownie wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Ludwik.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54809 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.02.2006Partnerstwo oznacza sukcesHP Integrity ISV 2.0 to nazwa unikalnej kampanii wizerunkowej, którą Agencja Publicis przygotowała dla HP, producenta serwerów HP Integrity. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnych efektów partnerstwa producenta sprzętu komputerowego i firm dostarczających oprogramowanie.
0 1 0 0 0 15.02.2006Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDiEntertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.
0 1 0 0 0 15.02.2006Serwis eprasa.com kończy 5 latW lutym 2006 r. serwis eprasa.com – jedna z czołowych firm monitorujących media w Polsce – obchodzi 5 urodziny.
0 1 0 0 0 15.02.2006SARE wprowadza obsługę RSSFirma SARE – lider w dziedzinie e-mail marketingu – udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.