Agencja Philip Morgan dla marki Ludwik
  • 0
  • 1
15.02.2006

Agencja Philip Morgan dla marki Ludwik

Agencja Philip Morgan z Krakowa ponownie wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Ludwik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDi

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

SARE wprowadza obsługę RSS

Firma SARE – lider w dziedzinie e-mail marketingu – udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.