Media Concept wygrał w Komforcie
  • 0
  • 1
16.02.2006

Media Concept wygrał w Komforcie

Media Concept – dom mediowy pracujący m.in. dla takich budżetów jak Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex, Allegro, Vistula, Wólczanka, Grupa Skanska, New Nordic, Tubądzin – wygrał przetarg na obsługę budżetu telewizyjnego sieci sklepów podłogowych „Komfort”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2006

EURO RSCG Warsaw wraz z EURO RSCG 4D dla marki Peugeot

W lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeot – nowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut. W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.