0 1 15.02.2006Impactory mają swojego internetowego partnerafirmy TweetSatysfakcja klienta stała się podstawą do rozmów dotyczących partnerstwa.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53965 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.02.2006Agencja Philip Morgan dla marki LudwikAgencja Philip Morgan z Krakowa ponownie wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Ludwik.
0 1 0 0 0 15.02.2006Partnerstwo oznacza sukcesHP Integrity ISV 2.0 to nazwa unikalnej kampanii wizerunkowej, którą Agencja Publicis przygotowała dla HP, producenta serwerów HP Integrity. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnych efektów partnerstwa producenta sprzętu komputerowego i firm dostarczających oprogramowanie.
0 1 0 0 0 15.02.2006Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDiEntertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.
0 1 0 0 0 15.02.2006Serwis eprasa.com kończy 5 latW lutym 2006 r. serwis eprasa.com – jedna z czołowych firm monitorujących media w Polsce – obchodzi 5 urodziny.