Espresso

15 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDi

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

SARE wprowadza obsługę RSS

Firma SARE – lider w dziedzinie e-mail marketingu – udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

„Drapacz Chmur”: rewolucja na rynku reklamy radiowej

Trzy grupy zarządzające ofertą reklamową dla sieci radiowych - TIME, Adpoint i Grupa Radiowa Agora oraz broker mediowy CR Media Consulting S.A. podpisały porozumienie, zgodnie z którym rozpoczną trójstronną, strategiczną współpracę. Głównym efektem porozumienia jest wspólna oferta dla reklamodawców, pod handlową nazwą "Drapacz Chmur". Produkt powstał ze złożenia trzech najważniejszych sieci radiowych na rynku polskim tj. Eska Sieć, Agora Sieć oraz Adpoint Sieć.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

Wiadomość głosowa sposobem na reklamę?

Kiedy spadają przychody z mailingu, telemarketing przestaje działać, a znalezienie dobrej bazy do wysyłki e-mailingu staje się karkołomnym zadaniem, firmy zaczynają nerwowo rozglądać się w poszukiwaniu nowych form promocji i reklamy. W przypadku dużych firm najlepiej, żeby dotarła ona do jak największej liczby zainteresowanych tematem odbiorców, jednak mniejsze firmy czy zakłady usługowe najchętniej poinformowałyby osoby z najbliższego otoczenia lokalu. Pierwsza myśl to oczywiście ulotki rozkładane w pobliskich sklepach, jednak objuczeni zakupami ludzie mało kiedy mają ochotę przekładać siatki z ręki do ręki, żeby sięgnąć po ulotkę, a materiały rozdawane na ulicy najczęściej trafiają do kosza.

Poprzednie Następne