0 1 0 0 0 15.02.2006Agencja Philip Morgan dla marki LudwikAgencja Philip Morgan z Krakowa ponownie wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Ludwik.
0 1 0 0 0 15.02.2006Partnerstwo oznacza sukcesHP Integrity ISV 2.0 to nazwa unikalnej kampanii wizerunkowej, którą Agencja Publicis przygotowała dla HP, producenta serwerów HP Integrity. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnych efektów partnerstwa producenta sprzętu komputerowego i firm dostarczających oprogramowanie.
0 1 0 0 0 15.02.2006Entertainment Group tworzy Dział HoReCaDiEntertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę. Od lutego 2006 roku działalność agencji została rozbudowana o Dział HoReCaDi (Hotele – Restauracje – Kawiarnie - Dyskoteki), stworzony specjalnie na potrzeby działań realizowanych dla sektora gastronomicznego. Obowiązki Dyrektora Działu HoReCaDi objął Grzegorz Zięba, poszerzając w ten sposób swój dotychczasowy zakres obowiązków Dyrektora ds. Marketingu.
0 1 0 0 0 15.02.2006Serwis eprasa.com kończy 5 latW lutym 2006 r. serwis eprasa.com – jedna z czołowych firm monitorujących media w Polsce – obchodzi 5 urodziny.
0 1 0 0 0 15.02.2006SARE wprowadza obsługę RSSFirma SARE – lider w dziedzinie e-mail marketingu – udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.
0 1 0 0 0 15.02.2006Axel Springer Kontakt dla Abbott LaboratoriesAxel Springer Kontakt wygrał przetarg ogłoszony przez firmę Abbott Laboratories.
0 1 0 0 0 15.02.2006Kawa illy w portfolio PO PROSTU PRPO PROSTU PR powierzono kreowanie wizerunku kawy illy w Polsce. Głównym zadaniem agencji jest zwiększenie znajomości marki w grupach opiniotwórczych.
0 1 0 0 0 15.02.2006Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie w niższej cenieCarlsberg, jedna z najlepiej rozpoznawanych marek piwa na świecie, ma w Polsce nową cenę: 2,69 zł za półlitrową butelkę lub puszkę.
0 1 0 0 0 15.02.2006„Drapacz Chmur”: rewolucja na rynku reklamy radiowejTrzy grupy zarządzające ofertą reklamową dla sieci radiowych - TIME, Adpoint i Grupa Radiowa Agora oraz broker mediowy CR Media Consulting S.A. podpisały porozumienie, zgodnie z którym rozpoczną trójstronną, strategiczną współpracę. Głównym efektem porozumienia jest wspólna oferta dla reklamodawców, pod handlową nazwą "Drapacz Chmur". Produkt powstał ze złożenia trzech najważniejszych sieci radiowych na rynku polskim tj. Eska Sieć, Agora Sieć oraz Adpoint Sieć.
0 1 0 0 0 15.02.2006Wiadomość głosowa sposobem na reklamę?Kiedy spadają przychody z mailingu, telemarketing przestaje działać, a znalezienie dobrej bazy do wysyłki e-mailingu staje się karkołomnym zadaniem, firmy zaczynają nerwowo rozglądać się w poszukiwaniu nowych form promocji i reklamy. W przypadku dużych firm najlepiej, żeby dotarła ona do jak największej liczby zainteresowanych tematem odbiorców, jednak mniejsze firmy czy zakłady usługowe najchętniej poinformowałyby osoby z najbliższego otoczenia lokalu. Pierwsza myśl to oczywiście ulotki rozkładane w pobliskich sklepach, jednak objuczeni zakupami ludzie mało kiedy mają ochotę przekładać siatki z ręki do ręki, żeby sięgnąć po ulotkę, a materiały rozdawane na ulicy najczęściej trafiają do kosza.