Espresso

27 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2006

Nowa kampania reklamowa ABSOLUT VODKA

Marka ABSOLUT rozpoczęła nową kampanię reklamową w USA pod hasłem "The Absolute Vodka" (pol. "Absolutna wódka"), obejmującą wszystkie nośniki reklamowe. Na jej potrzeby powstał także spot telewizyjny, którego przesłanie potwierdza wiodącą pozycję ABSOLUT VODKA na amerykańskim kontynencie. Celem tej kampanii ma być także uhonorowanie osób albo przedmiotów będących ikonami kultury, a tym samym stanowiących jej "absoluty".

26 lutego 2006

24 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2006

Headlines na rzecz walki z rakiem szyjki macicy

Headlines Brand & Corporate Communication realizuje kolejny projekt z zakresu edukacji prozdrowotnej. 27 lutego rusza ogólnopolska kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwać będzie do końca 2007 roku. Kompleksowa kampania komunikacyjna obejmuje: media relations, komunikację ze środowiskiem medycznym, działania w internecie, organizację i obsługę wydarzeń, kreację i produkcję. Kampanię wsparły dwie znane aktorki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda-Curuś, które wspólnie ze środowiskiem medycznym oraz partnerami kampanii będą przekonywać kobiety, że ich zdrowie i życie są wartościami, które trzeba chronić. Symbolem akcji jest „Fioletowa Wstążka”.

Poprzednie Następne