0 1 0 0 0 27.02.2006Pachnące kwiatami na wiosnęTrwają animacje sprzedaży realizowane przez PARTNER ASM dla firmy DRAMERS S.A., producenta kosmetyków i chemii gospodarczej. Animacja trwa na terenie wybranych sieci supermarketów i hipermarketów w całej Polsce i obejmuje wody toaletowe „eau de toilette” Jean Marc z serii damskiej i męskiej.
0 1 0 0 0 27.02.2006Zawód: Gospodyni DomowaGospodynie domowe stanowią pokaźną grupę w naszym społeczeństwie. W związku z tym, iż ostatnio nawet polscy politycy wykazali nią zainteresowanie, firma Acxiom Polska także postanowiła sprawdzić, jakiego rodzaju osoby kwalifikują się do tej grupy.
0 1 0 0 0 27.02.2006Agencja Peppermint najlepszą agencją BTL roku 2005Agencja marketing services Peppermint została uznana najlepszą agencją BTL roku 2005 w VIII edycji konkursu Impactor – Nagrody Polskiego Przemysłu Mediowego. Impactor to najbardziej prestiżowa nagroda w polskim przemyśle reklamowym.
0 1 0 0 0 27.02.2006Nowa kampania reklamowa ABSOLUT VODKAMarka ABSOLUT rozpoczęła nową kampanię reklamową w USA pod hasłem "The Absolute Vodka" (pol. "Absolutna wódka"), obejmującą wszystkie nośniki reklamowe. Na jej potrzeby powstał także spot telewizyjny, którego przesłanie potwierdza wiodącą pozycję ABSOLUT VODKA na amerykańskim kontynencie. Celem tej kampanii ma być także uhonorowanie osób albo przedmiotów będących ikonami kultury, a tym samym stanowiących jej "absoluty".
0 1 0 0 0 27.02.2006Dajcie mi większego…Firma Domeny.pl zwiększa transfer danych o 50 % dla popularnych serwerów wirtualnych - MyHost 1000 i MyHost 2000.
0 1 0 0 0 27.02.2006Clear Channel Poland kolejny raz nagrodzona IMPACTOREMW dniu 23 lutego 2006 r., podczas uroczystej gali, firma Clear Channel Poland po raz drugi z rzędu została nagrodzona IMPACTOREM w kategorii „najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku”.
0 1 0 0 0 27.02.2006„Logo” miesięcznikiem od marcaOd marca „Logo” będzie wydawane w cyklu miesięcznym. Pierwszy numer miesięcznika „Logo” pojawi się w sprzedaży 1 marca 2006 r., a kolejne numery będą się ukazywały na początku każdego miesiąca. „Logo” będzie sprzedawane w niezmienionej cenie 5,90 złotych.
0 1 0 0 0 27.02.2006180° Public Relations doradza Würth Polska180° Public Relations podpisała długoterminową umowę z firmą Würth-Polska, liderem na rynku techniki i montażu. Agencji powierzono komunikację korporacyjną firmy i doradztwo w zakresie PR wewnętrznego. Decyzja o współpracy zapadła po zakończeniu trzymiesięcznego projektu komunikacyjnego prowadzonego przez 180° PR dla Würth-Polska.
0 1 0 0 0 26.02.2006Pierwsza książka na temat reklamy zewnętrznej na polskim rynkuNa polskim rynku ukazała się pierwsza książka na temat reklamy zewnętrznej pt. Outdoor - reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności, autorstwa Dariusza Kubuja. Publikacja ta jest także elementem inaugurującym Outdoor Innovation Program będący cyklem merytorycznych i edukacyjnych działań realizowanych przez Grupę Strőer w Polsce.
0 1 0 0 0 24.02.2006Headlines na rzecz walki z rakiem szyjki macicyHeadlines Brand & Corporate Communication realizuje kolejny projekt z zakresu edukacji prozdrowotnej. 27 lutego rusza ogólnopolska kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwać będzie do końca 2007 roku. Kompleksowa kampania komunikacyjna obejmuje: media relations, komunikację ze środowiskiem medycznym, działania w internecie, organizację i obsługę wydarzeń, kreację i produkcję. Kampanię wsparły dwie znane aktorki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda-Curuś, które wspólnie ze środowiskiem medycznym oraz partnerami kampanii będą przekonywać kobiety, że ich zdrowie i życie są wartościami, które trzeba chronić. Symbolem akcji jest „Fioletowa Wstążka”.