0 1 0 19.05.2006Żywiec ponownie sponsorem Przystani – cyklu wakacyjnych imprezWkrótce start Przystani – cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez Żywiec. Siedem najpopularniejszych miejscowości letniskowych gościć będzie Przystań i jak co roku we wszystkie wakacyjne weekendy, zapewni dobrą zabawę. Przystań to, tradycyjnie już, jedno z największych wydarzeń sezonu, które na stałe wpisało się w letni kalendarz wakacyjnych imprez.
0 1 0 19.05.2006Naturpost już w Polsce, obsługiwany przez ContactPointContactPoint - jedna z wiodących firm branży usług call center, rozpoczął współpracę z firmą Naturpost, należącą do Vitamex AB - szwedzkiego koncernu zajmującego się profilaktyką zdrowotną opartą o naturalne składniki.
0 1 0 19.05.2006Value Media dla firmy EpsonDom mediowy Value Media prowadzi działania promocyjne drukarek firmy Epson.
0 1 0 19.05.2006Headlines tworzy dział Healthcare & LifeHeadlines Brand & Corporate Communication, w związku z dynamicznym rozwojem, wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life.
0 1 0 19.05.2006HP zwraca 300 złOd 1 maja do 15 czerwca trwa promocja drukarki HP Color LaserJet 1600 - nowego modelu w ofercie HP.
0 1 0 19.05.2006Nowa reklama zewnętrzna marki PiastRuszyła nowa kampania billboardowa Piasta pod hasłem „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”, związana z wprowadzonym ostatnio odświeżonym wizerunkiem Piasta. Przygotowana w niekonwencjonalny sposób, kładzie nacisk na fakt, iż swój wyjątkowy smak i lokalny charakter piwo Piast zawdzięcza silnym związkom z Wrocławiem i regionem Dolnego Śląska.
0 1 0 19.05.2006LektorKlett daje słowo z PR2Agencja PR Kwadrat wspiera ogólnopolską akcję charytatywną "Dajemy słowo. Zbieramy słowniki dla Polonii ukraińskiej", której inicjatorem jest Wydawnictwo LektorKlett z Poznania.
0 1 0 19.05.2006Prawdziwe Musztardy w telewizjiKampania musztard Kamis jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji „Musztardy Kamis - prawdziwe musztardy”. Przekaz został wzbogacony o informacje na temat nowych opakowań Musztard Kamis.
0 1 0 19.05.2006Nowa kampania CarryAgencja reklamowa CGS studio z Poznania przygotowała nowa kampanię outdoorową dla firmy odzieżowej CARRY, promującą kolekcję wiosna/lato 2006.
0 1 0 19.05.2006„Dymek” Imperial Tobacco Polska z DATA SOLUTIONSImperial Tobacco Polska rozpoczął II edycję programu lojalnościowego „Dymek” skierowanego do partnerów detalicznych firmy. Za projektowanie oraz koordynację programu odpowiedzialna jest agencja marketingu baz danych DATA SOLUTIONS.