0 1 0 0 0 27.02.2006Gotujemy po polsku Produktem Roku 2006Prestiżowy tytuł Produkt Roku - Wybór Konsumentów w kategorii przypraw sypkich otrzymała linia mieszanek przyprawowych Gotujemy po polsku marki Appetita.
0 1 0 0 0 27.02.2006Więcej taksówek z telewizją Taxi TVSieć telewizji bezpośredniej Taxi TV rozszerzyła obszar działania o nowe miasta. Od połowy lutego taksówki z monitorami tej telewizji jeżdżą także w Krakowie i Katowicach. Do tej pory program Taxi TV dostępny był w Warszawie i Łodzi.
0 1 0 0 0 27.02.2006Kamis-Przyprawy S.A. Partnerem wystawy „PIEPRZ I WANILIA”28 lutego br. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie otwarta zostanie wystawa „Pieprz i Wanilia” prezentująca zdjęcia z podróży Elżbiety Dzikowskiej i Tony Halika. Partnerem wystawy jest Kamis-Przyprawy S.A. a patronami: TVP1, Polskie Radio, Empik, ProLab. Wystawa potrwa do 21 maja br.
0 1 0 0 0 27.02.2006Eskimosi wiedzą, co jest cool„Tic Tac Icegloo. Polarne odświeżenie” - to hasło kampanii reklamowej nowych drażetek firmy Ferrero Polska Tic Tac Icegloo. Już dziś w telewizji można zobaczyć kręcony w polarnych warunkach spot reklamowy z udziałem najprawdziwszego Eskimosa. Polską adaptację dostarczonego przez firmę Ferrero filmu przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis. Dziełem twórców Publicis są też billboardy, promujące drażetki Icegloo Chłodna Mięta i Icegloo Chłodna Wiśnia. Za kilka dni pojawią się one na polskich ulicach.
0 1 0 0 0 27.02.2006Nowoczesne techniki podnoszenia kwalifikacji w MPG PolskaW MPG Polska rozpoczęto globalny program ‘Dare to Know’ polegający na podnoszeniu kwalifikacji związanych z komunikacją marketingową. Szkolenie jest prowadzone za pomocą kursów e-learningowych, na specjalnie przygotowanej platformie. Programem objęci są wszyscy pracownicy MPG Media Planning oraz Media Contacts planujący i realizujący kampanie dla Klientów.
0 1 0 0 0 27.02.2006Rusza nowa edycja gry Piłkarzyki na portalu Gazeta.plPortal Gazeta.pl rozpoczyna wiosenną edycję strategicznej gry Piłkarzyki (gry.gazeta.pl/pilkarzyki/0,0.html). Poprzednia, jesienna edycja zabawy cieszyła się wśród internautów ogromnym powodzeniem – zarejestrowano ponad 100.000 drużyn. Emocje sportowe i atrakcyjne nagrody zapewniają tej kultowej już grze rosnącą popularność.
0 1 0 0 0 27.02.2006Telma Group Communications dla MNE InvestmentAgencja Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z MNE Investment, australijską firmą deweloperską.
0 1 0 0 0 27.02.2006Platforma wyprzedażowa DaimlerChryslerDaimlerChrysler, znany na polskim rynku ze sprzedaży pojazdów Mercedes-Benz, smart, Maybach, Chrysler czy Jeep, wykorzystuje Internet jako dodatkowy kanał dystrybucji części zamiennych.
0 1 0 0 0 27.02.2006Infinity Group podsumowuje rok 2005W minionym roku Infinity Group ugruntowała swoją wysoką pozycję na rynku nowych technologii. Grupa kontynuowała współpracę z kluczowymi klientami, zdobyła nowych, ważnych kontrahentów, rozwinęła współpracę z partnerami technologicznymi. Obroty firmy w porównaniu z rokiem 2004 wzrosły o blisko 120 procent.
0 1 0 0 0 27.02.2006Pachnące kwiatami na wiosnęTrwają animacje sprzedaży realizowane przez PARTNER ASM dla firmy DRAMERS S.A., producenta kosmetyków i chemii gospodarczej. Animacja trwa na terenie wybranych sieci supermarketów i hipermarketów w całej Polsce i obejmuje wody toaletowe „eau de toilette” Jean Marc z serii damskiej i męskiej.