0 1 0 0 0 8.06.2005Wielka Akcja Bezpłatnych Badań ProfilaktycznychW dniu 17 czerwca rozpocznie się już czwarta edycja Wielkiej Akcji Bezpłatnych Badań Profilaktycznych Commercial Union Vita – tour.
0 1 0 0 0 8.06.2005Konkurs „Czacha dymi w reklamie” zakończonyPrzez ostatnie dwa miesiące wielu młodych ludzi, którzy marzą o pracy w reklamie, intensywnie wytężało szare komórki. Impulsem do działania był ogłoszony przez agencję Polymus konkurs „Czacha dymi w reklamie”.
0 1 0 0 0 8.06.2005BAZA® Heyah na Fortach RacławickaBAZA® to impreza plenerowa kończąca pierwszy etap konkursu “Młodzi projektanci poszukiwani!”, podczas której odbędzie się uroczyste ogłoszenie zwycięzców tego etapu. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas specjalnego pokazu. BAZA® Heyah to pierwszy event związany z Konkursem, który połączy w sobie cechy pikniku, bazaru, pokazu mody i koncertu.
0 1 0 0 0 8.06.2005Sekretne leśne koktajle ClippoOd czerwca do sierpnia trwa promocyjna akcja marki Clippo Sekrety Lasu. Do każdego z trzech rodzajów napojów z serii Clippo Sekrety Lasu jest dołączona książeczka – „Sekretne leśne koktajle” z przepisami na oryginalne drinki.
0 1 0 0 0 8.06.2005Kodeks Reklamowy Browarów Polskich8 czerwca producenci reprezentujący ponad 90% rynku piwa w Polsce przedstawili treść Kodeksu Reklamowego Browarów Polskich zawierającego standardy oraz procedurę autokontroli działań marketingowych polskiej branży piwnej.
0 1 0 0 0 8.06.2005Cityboard Media planuje …Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, wybrał Powergraph – agencję reklamową, która opracuje projekty nowej kampanii autopromocyjnej. Po sukcesie „Dla Wymagających”, Cityboard Media konsekwentnie kontynuuje działania związane z popularyzowaniem outdooru i nowoczesnych narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 8.06.2005„Dni włoskie” w Carrefour PolskaDla smakoszy i wielbicieli tradycyjnej kuchni włoskiej Carrefour Polska przygotował kulinarną niespodziankę. W czerwcu na terenie hipermarków Carrefour oraz supermarketów Champion i Globi odbywają się tematyczne promocje konsumenckie pt: „Dni włoskie”. Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie różnorodności włoskich produktów oraz przybliżenie polskim konsumentom bogatej kultury kulinarnej rodem ze „słonecznej Italii”.
0 1 0 0 0 8.06.2005Letni „Przewodnik po Polsce”We wtorek, 14 czerwca, rusza nowa seria bezpłatnych dodatków Gazety Wyborczej - Przewodnik po Polsce.
0 1 0 0 0 8.06.2005PEPPERMINT dla Benzy-Nowej Skody Octavia4 czerwca ruszyła w całej Polsce kampania Nowej Skody Octavia i stacji BP pod hasłem „Więcej mocy, mniej spalania”. Do wygrania jest Nowa Skoda Octavia z silnikiem benzynowym 2.0 FSI, kursy jazdy Szkoła Auto oraz bony na paliwo BP Ultimate. Za koncepcję kampanii, przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT.
0 1 0 0 0 8.06.2005Bezpłatna Panorama do samochodu na stacjach StatoilJuż teraz warszawscy kierowcy mają do dyspozycji nowy poręczny katalog "Panorama Do Samochodu”. Katalog przeznaczony jest dla kierowców.