0 1 0 0 0 24.02.2006Sanpol w prasieAgencja Reklamowa E_misja przygotowała dla firmy Sanpol kampanię insertową. Partycypantami akcji są firmy: Roca, Koło, De Dietrich, Henrad i Sanplast.
0 1 0 0 0 24.02.2006Nowy klient Sigmy: Zebra TechnologiesFirma Zebra Technologies, światowy lider w dziedzinie druku specjalistycznego, podpisała z agencją Sigma International (Poland) Ltd. umowę o stałej obsłudze PR.
0 1 0 0 0 24.02.2006Heyah nagrodzona podwójnieW czwartek, 23 lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC). Nagrodę tę przyznano „za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.” Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.
0 1 0 0 0 24.02.2006Piotr Walter Człowiekiem Roku Mediów i Reklamy23 lutego, podczas uroczystej gali konkursu IMPACTOR - Nagrody Polskiego Przemysłu Mediowego, ogłoszono wyniki głosowania Akademii Reklamy na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Za Człowieka Roku 2005 Akademia uznała Prezesa TVN, Piotra Waltera, głównego autora dynamicznego rozwoju stacji. Oprócz P. Waltera nominacje do tej nagrody otrzymali Tomasz Lis (Polsat) oraz Iwo Zaniewski (PZL).
0 1 0 0 0 23.02.2006Agencja Grupa ABK dla „Pepsi Americas”Agencja Grupa ABK zorganizowała dla "Pepsi Americas" doroczną imprezę AOP 2006. Uczestniczyli w niej pracownicy i zarząd firmy, w sumie ponad 200 osób. Impreza składała się z dwóch części: I oficjalnej - podsumowanie wyników i wręczenie nagród najlepszym pracownikom 2005 oraz prezentacja planów 2006 (hotel Intercontinental) II. nieoficjalnej - zabawa i rozrywka (Club Champions).
0 1 0 0 0 23.02.2006Certyfikat dla Eniro PolskaFirma Eniro Polska, wydawca książek telefonicznych Panorama Firm, uzyskała tytuł Solidna Firma, potwierdzający wiarygodność biznesową firmy.
0 1 0 0 0 23.02.2006Zadbaj o swoje auto na wiosnęDom Prasy Regionalnej Mediatak, wydawca dodatków tematycznych do dzienników regionalnych, przygotowuje kolejną z serii publikacji poradnikowych.
0 1 0 0 0 23.02.2006Great Open House dla HeinzAgencja Great Open House rozpoczyna akcję prosprzedażową Tradycyjnych Dań Gotowych marki Pudliszki.
0 1 0 0 0 23.02.2006Nowa twarz Reserved – prosto od Diora i ChanelRESERVED sięgnęło w tym roku na najwyższą półkę światowej top-mody. Aby w pełni zaprezentować nową kolekcję RESERVED SPRING_SUMMER 2006 ściągnięto modeli z najznakomitszych agencji z Nowego Yorku.
0 1 0 0 0 23.02.2006Optimum PR zadba o wizerunek Mediatouch GroupGrupa marketingowo-wydawnicza Mediatouch Group wybrała agencję Optimum PR do współpracy nad kształtowaniem własnego wizerunku. Zadania agencji będą się koncentrować na promocji Grupy Mediatouch oraz wydawanych przez nią trzech tytułów prasowych.